er så tosset og fortvivlet nu :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

mortilnoahogmelina

Heeej med dig .

Altså nu er jeg selv elev i en butik godt nok . Men for det første må de ik sygemelde ham under sygdom/sygemelding . Der næst må de slet slet ikk fyre ham under elevtid medmindre han har gjort noget ULOVLIGT som at stjæle af kassen eller sådan noget .

Nu har jeg selv været sygemeldt under min graviditet pga. bøkkenløsning , og arbejdsgiver får hele hans løn dækket af kommunen , (refusuion) .

SÅ kontakt hans fagforening igen , og bed dem hjælpe jer , det skal de , i betaler jo til dem . netop fordi de skal hjælpe i sådan situationer .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

JuelZ

Fines mor skriver:

Altså hvis han først lige har sendt papir afsted, så hjælper det vist ikke at rette henvendelse til dem nu:-( Man skal være "medlem" med medlemsnummer og have betalt kontigent før de vil hjælpe.

Så han er måske en postgang forsent til at få deres hjælp i lige denne her sag. Men hvis der kommer en lignende sag på sigt, og alt det med medlemsskab er på plads, så skal de nok hjælpe.

jaaa men altså det ku jo være der var nogen andre fagforeninger som ku hjælpe selvom man ikke var medlem, eller andre der ku hjælpe en i det her tilfælde... Min forlovede har kun været ude på jobbet i 4måneder, hvor den ene mdr er forgået på skole..

Anmeld

22. december 2010

Fines mor

TinaMajdah91Juel skriver:

jaaa men altså det ku jo være der var nogen andre fagforeninger som ku hjælpe selvom man ikke var medlem, eller andre der ku hjælpe en i det her tilfælde... Min forlovede har kun været ude på jobbet i 4måneder, hvor den ene mdr er forgået på skole..

Jeg har endnu ikke hørt om nogle, somo ville hjælpe "ikke" medlemmer - selvom man lover at melde sig ind. ;-( De er temmelig stive i det selskab!!

Anmeld

22. december 2010

JuelZ

Fines mor skriver:

Jeg har endnu ikke hørt om nogle, somo ville hjælpe "ikke" medlemmer - selvom man lover at melde sig ind. ;-( De er temmelig stive i det selskab!!

Anmeld

22. december 2010

Fines mor

Men når han på et tidspunkt skal tale med denne her chef, så tror jeg at jeg ligeså stille ville sprøge ham(hvis det var mig) Hvad er din hensigt med at blive så vred på mig? - SÅ bliver chefen nød til at stoppe op, og tænke... HOV, hva var det lige han spurgte om der!

Anmeld

22. december 2010

JuelZ

Fines mor skriver:

Men når han på et tidspunkt skal tale med denne her chef, så tror jeg at jeg ligeså stille ville sprøge ham(hvis det var mig) Hvad er din hensigt med at blive så vred på mig? - SÅ bliver chefen nød til at stoppe op, og tænke... HOV, hva var det lige han spurgte om der!

ja har han os tænkt sig, vi ved nemlig i forvejen at hans chef har et temperament der siger spar 2 og at det som regel altid går udover hans ansatte.Men vi skal selvfølgelig passe lidt på med hvad vi siger :/

Anmeld

22. december 2010

Fines mor

Men hvad er der gået forud for den telefonbesked, siden chefen ringer op i sådan en "tilstand" ?

Anmeld

22. december 2010

JuelZ

Fines mor skriver:

Men hvad er der gået forud for den telefonbesked, siden chefen ringer op i sådan en "tilstand" ?

hvad mener du?

Anmeld

22. december 2010

Fines mor

ja har han os tænkt sig, vi ved nemlig i forvejen at hans chef har et temperament der siger spar 2 og at det som regel altid går udover hans ansatte.Men vi skal selvfølgelig passe lidt på med hvad vi siger :/

Man skal altid tænke sig godt om, før man udtaler sig :-))

Anmeld

22. december 2010

JuelZ

Fines mor skriver:

Man skal altid tænke sig godt om, før man udtaler sig :-))

hehe ja lige præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.