ARGH min forlovedes undskyld ordet lorte chef!!! Han er elev i et vagt firma og kom i sidste uge slemt til skade med sin ryg, med nogen hvirvler der er brækket og låst ryg, og han er på slem og meget hård smertestillende og må ingenting og må heller ikke køre bil, som er nødsaget i vagt jobbet.
så sidst vi snakkede med hans chef, fik han brevet "jeg vil overveje din fremtid hos MIG!" også idag kom der en telefon svarebesked fra hans chef "du er indkaldt til møde hos mig imorgen, og forvent ikke ligefrem det bedste fra min side af, hold kæft hvor er jeg sur på dig"...
BOM BOM! knald pouw .. sikke en meddelse at få fra sin chef af.. Min forlovede har gjort ALT hvad der står i hans magt for at blive hurtigere rask, evt få noget andet medicin og noget rygstøtte, ingenting har hjulpet og lægen fraråder ham kraftigt at køre bil så længe han er på de smertestillende, og det jo ik ligefrem fordi han kan slippe sine piller, for hvis han gør, så kan han ingenting, andet end at stå op...
Pillerne gør i det mindste at han kan sidde op - og sådan sover han os, i siddende stilling da han har det dårligt i liggende stilling.. Har så ondt af ham, og føler mig hjælpeløs :/ ...
Kender i nogen fagforening som hjælper selvom man ik har været medlem ? Han er kun lige blevet medlem i en fagforening men de vil ik hjælpe..
Jeg føler mig simpelthen så træls, tænk at dette skulle ske, også fordi han chef overhovedet ikke tror på min forlovede selvom han har fået både røgten og lægens beskrivelse og lign.. ARGH!!!!!!
var nødt til at komme ud med lidt, heldigvis er det skrevet på en måde så jeg ikke virker ekstremt sur...... 
Anmeld