ønsker jer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2008

twinboys

Loggidut skriver:

selv god weekend, vi skal give den gaz med børnene, som vi også gjore for et par weekender siden...vi fylder huset med venner og deres unger, spiser dem af, bager snobrød med dem, og rister skumfiduser...så skal der leges bagefter, lige til langt ud på aftenen/natten...

måske bliver det til spark til bøtten, måske on omgang rundbold, eller hvad vi nu finder på!

en ting er ihvertfald sikkert...vi skal hygge, og nå den sidste bid af sommeren!(L)

Ej det lyder vildt hyggeligt...

Og skumfidus.... åhhhh mine tænder løber helt i vand...

Hygge ved bålet er det bedste vi ved... Vi laver også pandekager med små pander med lange skafter på bålet...

Mums...

God weekend...
Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2008

twinboys

Mathilde skriver:

Altså Majbritt, er du stadig syg... Rigtig god bedring. Jeg håber du snart bliver helt frisk:)

Vi skal til Ålborg imorgen med en af vores maine coons, da han skal farvebedømmes. Vi skal ALT for tidligt op, for vi skal være der 7.30, så vi skal hjemmefra kl 5.308( søndag skal vidst bruges på lidt lektier og ellers bare kærestehygge(L)

Rigtig god weekend allesammen.(H)

Åhhh tusind tak, håber bare det kun er lidt maveonde...

Åhhh det var tidligt i skal op så.... Men rigtig god tur...

Er du interesseret i at købe en kat mere...???

Majbritt(H)

Anmeld

5. september 2008

Katjaro

[citat][f][småt]twinboys skriver:[/småt][/f] Tusind tak skal du have og håber bare det kun er lidt maveonde og ikke salmonella... [/citat] Det kan jeg godt forstå. Har selv været ramt af både campylobacter og shigella - og det er bare noget skidt :'( knus Katja

Anmeld

5. september 2008

Bastian

Øv god bedring med dig!

I morgen skal vi holde kombi fødselsdag for mig og William igen igen. Søndag skal vi begynde at lave lister og forberede alt det praktiske omkring vores USA rejse lørdag om en uge. Og så tror jeg, at jeg skal arbejde en smule, skal forberede et interview.

KH Lise

Anmeld

5. september 2008

twinboys

[citat][f][småt]Katjaro skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]twinboys skriver:[/småt][/f] Tusind tak skal du have og håber bare det kun er lidt maveonde og ikke salmonella... [/citat] Det kan jeg godt forstå. Har selv været ramt af både campylobacter og shigella - og det er bare noget skidt :'( knus Katja[/citat] Fy da føj, var du ikke meget skidt af det... Føler lidt at jeg er i bedring... Men maven rumler stadig meget...+o( Bare det kun er lidt maveonde... Majbritt(H)

Anmeld

5. september 2008

twinboys

Bastian skriver:

Øv god bedring med dig!

I morgen skal vi holde kombi fødselsdag for mig og William igen igen. Søndag skal vi begynde at lave lister og forberede alt det praktiske omkring vores USA rejse lørdag om en uge. Og så tror jeg, at jeg skal arbejde en smule, skal forberede et interview.

KH Lise

Tak skal du have håber så også snart at jeg er køreklar igen... Dette her er træls...

God weekend til jer...:)

Majbritt(H)

Anmeld

6. september 2008

Katjaro

[citat][f][småt]twinboys skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Katjaro skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]twinboys skriver:[/småt][/f] Tusind tak skal du have og håber bare det kun er lidt maveonde og ikke salmonella... [/citat] Det kan jeg godt forstå. Har selv været ramt af både campylobacter og shigella - og det er bare noget skidt :'( knus Katja[/citat] Fy da føj, var du ikke meget skidt af det... Føler lidt at jeg er i bedring... Men maven rumler stadig meget...+o( Bare det kun er lidt maveonde... Majbritt(H)[/citat] Campylobacteren var en grim sag. Der var jeg ikke meget værd. Og var også hjemme fra arbejde i den forbindelse. Shigella'en slap jeg lettere over end nogle af dem på mit arbejde der også blev ramt samtidig. Der kunne jeg gå på arbejde stadigvæk. Husk på at du efter sådan en mave infektion lettere rammes af en ny en, så man må godt være lidt hysterisk i et pænt stykke tid. Hilsen katja

Anmeld

6. september 2008

Mathilde

twinboys skriver:

Mathilde skriver:

Altså Majbritt, er du stadig syg... Rigtig god bedring. Jeg håber du snart bliver helt frisk:)

Vi skal til Ålborg imorgen med en af vores maine coons, da han skal farvebedømmes. Vi skal ALT for tidligt op, for vi skal være der 7.30, så vi skal hjemmefra kl 5.308( søndag skal vidst bruges på lidt lektier og ellers bare kærestehygge(L)

Majbritt(H)

Tak.. Nu har vi været afsted:)
Hvad er det for en kat? Jeg har lige købt en Maine Coon mere, så jeg skal ikke have flere før vi evt overtager hus til januar. Vi har desværre ikke pladsen...
Er det en han eller hun og hvilken farve er den?

(H)

Anmeld

6. september 2008

twinboys

Mathilde skriver:

twinboys skriver:

Mathilde skriver:

Majbritt(H)

Tak.. Nu har vi været afsted:)
Hvad er det for en kat? Jeg har lige købt en Maine Coon mere, så jeg skal ikke have flere før vi evt overtager hus til januar. Vi har desværre ikke pladsen...
Er det en han eller hun og hvilken farve er den?

(H)

oki doki der kommer nogen og ser den imorgen... Så måske er den allerede solgt... Beklager...

Majbritt(H)

Anmeld

6. september 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]twinboys skriver:[/småt][/f] alle sammen en rigtig dejlig weekend... Jeg håber i kommer til at nyde den med dem i holder af og elsker... Hvad skal i lave i weekenden... Ja min kommer til at foregå herhjemme er nemlig syg og ligger i sengen... God weekend og husk at nyd den, snart er den omme igen... Majbritt(H)[/citat] Åh, det er synd det kan blive ved....stakkels, stakkels dig...:'( Rigtig meget god bedring. Vi har været nede i børnehaven til arbejdslørdag og det er sgu bare så skuffende at der kun møder 22 forældre op, ud af ialt 170!!!!!!!tænk at man ikke kan ofre de timer for at give sine børn en bedre hverdag. Sjovt nok er det præcis de samme der kommer til møder, som kommer til det her...det fik min x vidst lige kommenteret...;) I morgen får vi besøg af min kusine og hendes lækre ny adopterede søn og om aftenen skal vi i biffen... Knus ogt tanker fra mig til dig... (H)(H)(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.