ønsker jer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.427 visninger
20 svar
0 synes godt om
5. september 2008

twinboys

alle sammen en rigtig dejlig weekend...

Jeg håber i kommer til at nyde den med dem i holder af og elsker...

Hvad skal i lave i weekenden...

Ja min kommer til at foregå herhjemme er nemlig syg og ligger i sengen...

God weekend og husk at nyd den, snart er den omme igen...

Majbritt(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2008

moniquesmor

det er da trist du er syg.. håber du for en hyggelig weekende i sengen. og af du snart bliver rask.. monique´s gudmor har gjort krav på af få hende lørdag til søndag, men tro nu nok kæreste har en finger med i spille.. men ved ikke hvad vi skal endnu..(L) og idag skal vi hjem til bestefar og bestemor og spise..;) god weekende til jer alle og håber i for en god weekende.. hilsen michelle med tandpine...8(:'(

Anmeld

5. september 2008

Pia.

Hej søde Majbritt...

Jamen også rigtig god weekend til dig... Først og fremmest skal jeg hvile ørerne :S - det har været en lang uge med meget larm....:S
i morgen skal jeg til frisør og efterfølgende til noget høstfest og hygge mig lidt.
søndag står i familiens tegn, sikkert med benene oppe i det møg vejr og en god film, og så skal der gøres rent så der igen er klar til at modtage børn mandag morgen. Ja det var den weekend !!!

Knus og dejlig weekend til alle.

Anmeld

5. september 2008

Becks

twinboys skriver:

alle sammen en rigtig dejlig weekend...

Jeg håber i kommer til at nyde den med dem i holder af og elsker...

Hvad skal i lave i weekenden...

Ja min kommer til at foregå herhjemme er nemlig syg og ligger i sengen...

God weekend og husk at nyd den, snart er den omme igen...

Majbritt(H)

Hej...
Tak og lige måde, håber snart du bliver rask igen...
Idag skal jeg være sammen med min veninde og mit lille gudbarn.. Og i morgen skal jeg i Cirkus med de 2 børn jeg har passet igennem 8 år og deres mor... Søndag byder på afslapning...

Tusinde tak for sengetøjet, har fået det idag, hvor er det fint (L)

Rigtig god bedring

Knus beck (H)

Anmeld

5. september 2008

MorCamilla

For en gangs skyld har vi slet ingen planer hele weekenden, (før søndag aften hvor vi skal aflevere Mikkel hos min mor, da vi skal køre til Aalborg mandag morgen kl 5)
Så det bliver dejligt med en rigtig slappe af weekend...
Rigtig god bedring...

Knus fra Camilla.

Anmeld

5. september 2008

twinboys

Tusind tak piger...

Synes selv jeg har fået det bedre....

God weekend...

Majbritt(H)

Anmeld

5. september 2008

Katjaro

Allerførst god bedring til dig.

Vi skal til alt held ikke så meget i denne weekend sammenlignet med sidste weekend.

I morgen skal vi ud og se på ny seng til Dicte. Og søndag tager vi måske til åbent hus på Barresøgård http://barresoegaard.dk/

hilsen Katja

Anmeld

5. september 2008

Loggidut

selv god weekend, vi skal give den gaz med børnene, som vi også gjore for et par weekender siden...vi fylder huset med venner og deres unger, spiser dem af, bager snobrød med dem, og rister skumfiduser...så skal der leges bagefter, lige til langt ud på aftenen/natten...

måske bliver det til spark til bøtten, måske on omgang rundbold, eller hvad vi nu finder på!

en ting er ihvertfald sikkert...vi skal hygge, og nå den sidste bid af sommeren!(L)

Anmeld

5. september 2008

Mathilde

Altså Majbritt, er du stadig syg... Rigtig god bedring. Jeg håber du snart bliver helt frisk:)

Vi skal til Ålborg imorgen med en af vores maine coons, da han skal farvebedømmes. Vi skal ALT for tidligt op, for vi skal være der 7.30, så vi skal hjemmefra kl 5.308( søndag skal vidst bruges på lidt lektier og ellers bare kærestehygge(L)

Rigtig god weekend allesammen.(H)

Anmeld

5. september 2008

twinboys

Katjaro skriver:

Allerførst god bedring til dig.

Vi skal til alt held ikke så meget i denne weekend sammenlignet med sidste weekend.

I morgen skal vi ud og se på ny seng til Dicte. Og søndag tager vi måske til åbent hus på Barresøgård http://barresoegaard.dk/

hilsen Katja

Tusind tak skal du have og håber bare det kun er lidt maveonde og ikke salmonella...

Håber i finder den rette seng...

God weekend..

Majbritt(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.