Sove på elektrisk varmetæppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

twinboys

Lad ham ikke sove på det uden opsyn... der kan gå brand i sådanne tæpper...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Pena

Man kunne jo lægge det i sengen ½ time før han skal sove, så der bliver dejligt varmt, og så slukke når han er lagt, Så er der da dejligt varmt at falde i søvn på.

Jeg personligt kan ikke sove i en kold seng, og jeg har aldrig varme i soveværelset, så det er min facon.

Anmeld

23. december 2010

Rosa

Mig med maven skriver:

Du kunne jo lade ham falde i søvn på det, og ligge det med ind i seng, og bare slukke for det. Så er det jo lunt i et stykke tid, og hvis det kan skabe ro i det lille hjem, ville jeg da prøve det! (Bare en id&eacute

Hey - det er en god ide!!! Tak!!! Så kan jeg bare tage stikket ud når jeg går i seng 

Anmeld

23. december 2010

Corn

Hvad med en gammeldags varmedunk...Jeg købte en i matas, til at lune babytøj på, til hjemmefødse.

Den har jeg overvejet at smide i Aslans seng... Når han har ligget lidt i egen seng, synes han nemlig min dejlig varme dyne er bedre end hans...

Jeg smider lige en bemærkning, hvis jeg får det afprøvet

Anmeld

23. december 2010

Rosa

Macaab skriver:

Hvad med en gammeldags varmedunk...Jeg købte en i matas, til at lune babytøj på, til hjemmefødse.

Den har jeg overvejet at smide i Aslans seng... Når han har ligget lidt i egen seng, synes han nemlig min dejlig varme dyne er bedre end hans...

Jeg smider lige en bemærkning, hvis jeg får det afprøvet

Anmeld

23. december 2010

Rikke, Liam & Linus

Uha, jeg ville ikke lade ham ligge på et elektrisk varmetæppe. Har engang fået fortalt at man MAKS. må ligge med et sådant i 1/2 time ad gangen.

Vi har også et meget koldt hus, men vi har gjort det at vi har lagt en varmedunk op i liams seng, sådan en med et dejligt blødt betræk på. Og så er vandet kun ca. 38-40 grader varmt. Så er man sikker på det ikke bliver for varmt.

Anmeld

23. december 2010

L-Mortil3

De nye varmetæpper man kan få har jo afbryder funktioner m.m.m. som sikrer at der ikke sker noget, i de kolde tider har liam en "korn" bamse man kan varme i mikroen, den sover han med om natten til at lune, den er guld værd i disse snottider, når du holder øje med ham, ser jeg bestemt intet problem i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.