Årets mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

Skouboe

SussieThyssen skriver:

Jamen søde ven dog..det gør dig da ikke til en dårlig mor, at din bebs har probler med dårlige ører.
Jo hvis du efterlod hende ude i kulden uden hye og den slags, men det gør du jo ikke...så du kan da ikke gøre hverken fra eller til, at den lille trold har problemer.
Men du ville være en dårlig mor hvis du svigtede hende og ikke var der for hende med alt det, hun skal gå igennem.
og da du jo er der og vil gøre alt for hende..jamen så er du den bedste mor hun kan ønske sig.
Så op med hagen vense...og stort knus til dig.

Hov jo...ehmm...du siger din lille trold lider af reflux....har du prøvet med gedemælk i stedet for mme???
Blot en tanke.
Jeg var nemlig ved at dø af for meget mavesyre og reflux, da jeg blev født og jeg kunne ikke engang tåle min mors mælk, men de redede mig på gedemælk.

Kærligst
Sussie

Jeg havde ikke tænkt på gedemælk. Ifølge lægen er det heller ikke refluksen denne gang - hun er ikke rød eller irriteret i halsen, så selvom hun stadig får sure opstød, har det tilsyneladende hjulpet at hun er begyndt på grød.

Han forklarede at når ørene er fyldt med væske og ømme og irriterede, så er det rigtigt ubehageligt at sutte - især Enfamil som er den MME hun får nu - den er ret tyk og hun skal virkelig arbejde for at få den ud og det gør ondt.

Jeg  for at drænet løser problemerne - endelig. Det har godt nok været op ad bakke siden hun blev født.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

SussieThyssen

Skouboe skriver:

Jeg havde ikke tænkt på gedemælk. Ifølge lægen er det heller ikke refluksen denne gang - hun er ikke rød eller irriteret i halsen, så selvom hun stadig får sure opstød, har det tilsyneladende hjulpet at hun er begyndt på grød.

Han forklarede at når ørene er fyldt med væske og ømme og irriterede, så er det rigtigt ubehageligt at sutte - især Enfamil som er den MME hun får nu - den er ret tyk og hun skal virkelig arbejde for at få den ud og det gør ondt.

Jeg  for at drænet løser problemerne - endelig. Det har godt nok været op ad bakke siden hun blev født.

Jo tak...hvis man selv har ondt i ørerne, så ved man godt hvor ondt det kan gøre at synke eller skulle suge på noget.
Men jeg håber det vil hjælpe med drænene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.