Sne billeder!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

Miamaja

eliasogmor skriver:

her er lidt julebilleder fra min lille verden...

sikke stor han er blevet din lille dreng - og sikke idyl med julesne .

maa lige naevne din vinterhue med top. Den er da bare for CUTE!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

wamse

Lidt her fra Varde også

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. december 2010

Diana...

Znuzke skriver:

Her er lidt hjemme fra vejen og så lidt fra da vi hentede årets juletræ.

Hold da op hvor er det første træ bare smukt  Jeg elsker skovene i denne tid træerne er sgu så smukke med alt det sne på 

Anmeld

23. december 2010

Diana...

mor-til-vanessa skriver:

her er lidt fra horsens

Ej ej ej  Hold nu k... hvor er de dog bare dejlige som de sidder der på kælken sammen 

Anmeld

23. december 2010

ekzunz

Diana... skriver:

Hold da op hvor er det første træ bare smukt  Jeg elsker skovene i denne tid træerne er sgu så smukke med alt det sne på 

Ja, de er helt fantastiske at se på med al den sne - eller når de er helt hvide af frost.

De er også helt fantastiske når det bliver mørkt, for de lyser næsten helt op. Jeg kan bare ikke finde ud af at fotografere dem når det er blevet mørkt.....

Anmeld

23. december 2010

Diana...

Her er lidt ude fra vores gård af, vi har desværre ikke haft mulighed for de hyggelige ture ud i snelandskabet. Men så har vi nydt det i stor stil i gården, manden startet med at lave en sne rutsjebane så lavet han den om til en snehule og så lavet han en kælkebakke over for så de har hygget sig i gården 

Anmeld

23. december 2010

Diana...

Znuzke skriver:

Ja, de er helt fantastiske at se på med al den sne - eller når de er helt hvide af frost.

De er også helt fantastiske når det bliver mørkt, for de lyser næsten helt op. Jeg kan bare ikke finde ud af at fotografere dem når det er blevet mørkt.....

Ja nemlig bare træls det skal være så pisse koldt samtidig 

Åhh det kan jeg sgu heller ikke finde ud af 

Anmeld

23. december 2010

NinaNymannMadsen

her er lidt fra horsens da vi havde rigtig rigtig meget sne. har ikke lige fået taget nogen nyer.

Anmeld

23. december 2010

Manakauapo

Jeg har- til ære for dig - lige været ude i snestormen for at tage billeder til dig (og alle andre på baby.dk)

Bemærk venligst lige sidste billede af mig efter jeg havde været ude! Jeg havde lang gummistøvler på og alligevel var de fyldt af sne. Og så på et tidspunkt væltede jeg lige midt i en kæmpe snedrive, så deraf alt det sne på tøjet! For søvtan det var koldt! Men sjovt!  Jeg har ihvertfald lige bestemt mig for at eftermiddagen skal stå på snemandsbygning! Der er ihvertfald sne nok!!

Vi har i nat - og har stadig - snestorm her på Østfyn og det har virkelig sat sine præg på naturen! Alt er dækket af sne! Politiet advarer mod al unødig udkørsel. Om lidt skal vi ned og handle! Det kommer til at foregå på gåben og med en kælk i hånden, så vi kan have vores varer derpå.

Sidst jeg målte havde vi fået lige omkring 25 cm sne og 5 cm af dem lå der i forvejen. Og her snakker vi altså kun fra en gang i nat af! Og vi er blevet lovet godt og vel det dobbelte inden for de næste 36 timer..

Anmeld

23. december 2010

mor-til-vanessa

Diana... skriver:

Ej ej ej  Hold nu k... hvor er de dog bare dejlige som de sidder der på kælken sammen 

hæhæ ja det er dejligt der kun er 3 uger imellem dem, de har så meget glæde af hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.