Sne billeder!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.545 visninger
25 svar
0 synes godt om
21. december 2010

Miamaja

OK, jeg horer om ALT den sne der er alle vegne i danmark og selv min mor er godt traet af den for den skal ryddes og det er svaert at kore, men det er jo vildt smukt og JULEVEJR og jeg er lidt jaloux for her hvor jeg bor, er der INTET sne (jo, masser af sne oppe i lake tahoe i bjergene ca 2 timers korsel men der skal vi forst hen senere paa juleferie). LIGE DER hvor jeg bor har vi kun regn, regn, og regn (Hvorfor i alverden siger man at det aldrig regner i Ca), saa jeg ville elske nogle SNE billeder fra der hvor I bor!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

ekzunz

Her er lidt hjemme fra vejen og så lidt fra da vi hentede årets juletræ.

Anmeld

21. december 2010

Miamaja

Znuzke skriver:

Her er lidt hjemme fra vejen og så lidt fra da vi hentede årets juletræ.

Sikken en skon dansk idyllisk sceneri med sneen og saa ude og hente juletrae!! Det er bare SAA smukt og vildt hyggeligt. faar jo helt hjemve

Anmeld

21. december 2010

Nalle

Lidt billeder herfra

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. december 2010

Miamaja

Nalle skriver:

Lidt billeder herfra

der er godt nok masser af sne over alt, mon vejarbejderne er kommet paa overarbejde og er det svaert at holde stierne rene saa man kan gaa sikkert?

Anmeld

21. december 2010

Nalle

Miamaja skriver:

der er godt nok masser af sne over alt, mon vejarbejderne er kommet paa overarbejde og er det svaert at holde stierne rene saa man kan gaa sikkert?

Posten er ihvertfald meeeget forsinket

Det har heldigvis ikke sneet her de sidste på dage, hehe.

Anmeld

22. december 2010

eliasogmor

Miamaja skriver:

OK, jeg horer om ALT den sne der er alle vegne i danmark og selv min mor er godt traet af den for den skal ryddes og det er svaert at kore, men det er jo vildt smukt og JULEVEJR og jeg er lidt jaloux for her hvor jeg bor, er der INTET sne (jo, masser af sne oppe i lake tahoe i bjergene ca 2 timers korsel men der skal vi forst hen senere paa juleferie). LIGE DER hvor jeg bor har vi kun regn, regn, og regn (Hvorfor i alverden siger man at det aldrig regner i Ca), saa jeg ville elske nogle SNE billeder fra der hvor I bor!!!!

her er lidt julebilleder fra min lille verden...

Anmeld

22. december 2010

mor-til-vanessa

Miamaja skriver:

her er lidt fra horsens

Anmeld

22. december 2010

twinboys

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker sne...

Her slåser drengene i sneen

Anmeld

22. december 2010

9510

Her er et par stykker fra min køretur hjem i dag, smukt vejr med sne og høj solskin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.