jeg har helt kvalme, hvordan kan de gøre det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

Chraz

Tulle28 skriver:

Ikke decideret forarget - men derudover meget enig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

SussieThyssen

Maise skriver:

hahah ork ja. min søster kom ud for den med at sønnen på 8 spurgte hvad swinger var og hun sagde bare at det var en masse glade mennesker der godt kunne lide at mødes sammen og kysse med hinanden. og det var svar nok for ham. han fniste bare. MAn behøver jo ikke give de vilde detaljer.

Ja...netop...man tilpasser sit svar til alderen

Anmeld

22. december 2010

Maise

SussieThyssen skriver:

Ja...netop...man tilpasser sit svar til alderen

ja det behøver ikke være så svært, bare man er lidt frisindet

Anmeld

22. december 2010

SussieThyssen

Maise skriver:

ja det behøver ikke være så svært, bare man er lidt frisindet

Netop

Anmeld

22. december 2010

M&F&C

Vil lige starte med at sige, at jeg bestemt ikke er sex forskrækket ..... men jeg er alligevel glad for jeg kun har en datter på 2 år, som ikke lige har set denne bommert  Jeg synes det er okay, at skulle forklare hvad "swinger-klub" er, men at de kan trykke sig ind på et link og få tingene forklaret i lidt for slibrige detaljer og med billeder/film, det synes jeg måske er at trække den liiiige over grænsen? Nu har jeg så ikke set indslaget, og gider egentlig heller ikke bruge tid på at rode efter det  

Man fortæller jo også børn hvordan børn bliver lavet - men man viser dem det jo ikke!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

22. december 2010

millesofie

jeg synes det er forkert at man linker videre til sådan et klip

om et til to år kan min dreng læse (han kan næsten og han går ikke i skole endnu) han sidder allerede og spiller julespil på computeren mens jeg laver mad (ja vores com er lige ved siden af mig) men jeg kan da ikke glo på ham hele tiden og han skal da ikke sidder lige pludselig og se mærkelige mennesker have sex

jeg mener bare skal jeg nu også holde øje med ham når han spiller oline??

min dreng er en kvik satan og han er hurtig men han forstår jo ikke hvad han går ind i og jeg tror næppe på at han om to år ved hvad en swinger klub er... og vil han vide det kan han spørge mig!!! vi er nemlig ikke sex forskrækket herhjemme men der går grænser for galskab, man viser fandeme ikke sex til børn!

Anmeld

22. december 2010

Hasselnødden

ja helt ærligt men vi taler om DR som er stats ejet med det hele, skulle de ikke vide bedre??

jeg er rystet!!

hvad mener i ??

(håber ikke den har været oppe før )

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1470177.ece

Har ikke set den før, men sidder godt nok og griner over hvor komisk det egentligt er... er ikke forarget, men tænker at det er en tanketorsk fra pågældende medarbejders side, som måske bare har tænkt på det voksne publikum i denne forbindelse.

Som også går ind for åbenhed når barnet selv indleder samtalen  og ja, man behøver jo ikke være meget detaljeret i begyndelsen. Den tid skal nok komme

Har jo egentligt heller ikke den store bekymring lige omkring det med internettet endnu, når bassen kun er 11 måneder  Har ikke set klippet der henvises til, kun artiklen.

Anmeld

22. december 2010

Hasselnødden

Fisenberg skriver:

jeg synes det er forkert at man linker videre til sådan et klip

om et til to år kan min dreng læse (han kan næsten og han går ikke i skole endnu) han sidder allerede og spiller julespil på computeren mens jeg laver mad (ja vores com er lige ved siden af mig) men jeg kan da ikke glo på ham hele tiden og han skal da ikke sidder lige pludselig og se mærkelige mennesker have sex

jeg mener bare skal jeg nu også holde øje med ham når han spiller oline??

min dreng er en kvik satan og han er hurtig men han forstår jo ikke hvad han går ind i og jeg tror næppe på at han om to år ved hvad en swinger klub er... og vil han vide det kan han spørge mig!!! vi er nemlig ikke sex forskrækket herhjemme men der går grænser for galskab, man viser fandeme ikke sex til børn!

Ah mærkelige mennesker  er så meget sagt, er vis på at der er grunde til hvorfor de ynder at beskæftige sig i en swingerklub  og hvorfor foreksempel du ikke gør..

Anmeld

22. december 2010

Amso

Jeg syntes bare slet ikke det i orden at DR reklamerer for sådan noget.!! Noget så harmløst som en pakkeleg's side, som refererer til en swingerklub..! Syntes det åndsvagt.. Er en åben forældre som gerne svarere børnene hvis de spørger om såanne ting, men at spørgsmålet skal komme fra en børnevenlig side, syntes jeg er langt ude..!! Jeg syntes børn skal beskyttes for sådanne informationer så længe som muligt, men kommer de og har hørt om tingene skal de selvfølgelig også have et relevant svar..

Men at DR reklamerer for en svingerklub, i et børneforum, det bare ikke i orden..!! Og syntes ikke der skal tages let på denne sag, for hvad mon de "DUMMER" sig med næste gang..!  Ved godt det måske ikke er den værste sag, men et produkt som DR, de bliver sku nødt til at tænke sig lidt mere om end de har gjort her..

Anmeld

24. december 2010

millesofie

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Ah mærkelige mennesker  er så meget sagt, er vis på at der er grunde til hvorfor de ynder at beskæftige sig i en swingerklub  og hvorfor foreksempel du ikke gør..

jeg mener ikke at de er mærkelige fordi de er i swinger klub

jeg synes de er mærkelige fordi de vil vise det på tv/nettet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.