jeg har helt kvalme, hvordan kan de gøre det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.401 visninger
22 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. december 2010

millesofie

ja helt ærligt men vi taler om DR som er stats ejet med det hele, skulle de ikke vide bedre??

jeg er rystet!!

hvad mener i ??

(håber ikke den har været oppe før )

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1470177.ece

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

eElak

Jeg kan kun grine af hvor DUMME DR er i den her.... 

Det er godt nok ikke gennemtænkt.... 

Men... Nej, spørgsmålet passer slet ikke ind, når børn også spiller med!! 

Anmeld

22. december 2010

1977

Profilbillede for 1977

Vil ikke sige at jeg er rystet. Bare at der er en, der ikke har tænkt sig heeeelt så godt om

Anmeld

22. december 2010

SussieThyssen

Fisenberg skriver:

ja helt ærligt men vi taler om DR som er stats ejet med det hele, skulle de ikke vide bedre??

jeg er rystet!!

hvad mener i ??

(håber ikke den har været oppe før )

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1470177.ece

Rystet er jeg bestemt ikke...hvis min 8-10 årige fik sådan et spørgsmål og spurgte mig hvad en swingerklub er, jamen så ville jeg da uden at fortrække en mine forklare barnet det, og vi lever jo heller ikke i den Victorianske tidsalder.
Sex kan ikke på nogen måde forarge mig og har aldrig kunnet.
Men noget andet er, at sådan et spørgsmål så ikke hører til i et spil, hvor man må formode, der også deltager børn, så for mig at se, så har en DR-medarbejder trådt i spinaten, og man kan i høj grad kalde det en OMMER
Men pakke vores børn ind i vat kan vi jo ikke, og skal heller ikke, og hvad denne medarbejder har tænkt, ved jeg ikke lige, men gennemtænkt er det ski ikke.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. december 2010

twinboys

SussieThyssen skriver:

Rystet er jeg bestemt ikke...hvis min 8-10 årige fik sådan et spørgsmål og spurgte mig hvad en swingerklub er, jamen så ville jeg da uden at fortrække en mine forklare barnet det, og vi lever jo heller ikke i den Victorianske tidsalder.
Men noget andet er, at sådan et spørgsmål så ikke hører til i et spil, hvor man må formode, der også deltager børn, så for mig at se, så har en DR-medarbejder trådt i spinaten, og man kan i høj grad kalde det en OMMER
Men pakke vores børn ind i vat kan vi jo ikke, og skal heller ikke, og hvad denne medarbejder har tænkt, ved jeg ikke lige, men gennemtænkt er det ski ikke.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. december 2010

Chraz

Jeg må indrømme jeg er en smule forarget over det.. Men det er mest fordi jeg synes børn idag slet ikke får lov til at være børn mere. Det er sex, druk, kærester og kort modetøj så hurtigt som muligt.  Så jeg synes ikke det er fair at de får smidt det i hovedet på den måde.

Jeg vil ikke sige jeg er gammeldags.. Jeg synes bare børnene skal have lov til selv at tage hul på emnet når de selv er klar til det fremfor at få det smidt i hovedet igennem en julekaldender. Bare min mening

Anmeld

22. december 2010

Maise

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

hahah ork ja. min søster kom ud for den med at sønnen på 8 spurgte hvad swinger var og hun sagde bare at det var en masse glade mennesker der godt kunne lide at mødes sammen og kysse med hinanden. og det var svar nok for ham. han fniste bare. MAn behøver jo ikke give de vilde detaljer.

Anmeld

22. december 2010

Margorie

Øhhm, jeg er da ret nede på jorden omkring sex, meen, synes nu godt man kunne skåne de små for at lærer om svingersex lige forløbi

Anmeld

22. december 2010

Pige2009

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

Lige præcis. Jeg går også ind for åbenhed frem for alt

Anmeld

22. december 2010

Tulle28

Chraz skriver:

Jeg må indrømme jeg er en smule forarget over det.. Men det er mest fordi jeg synes børn idag slet ikke får lov til at være børn mere. Det er sex, druk, kærester og kort modetøj så hurtigt som muligt.  Så jeg synes ikke det er fair at de får smidt det i hovedet på den måde.

Jeg vil ikke sige jeg er gammeldags.. Jeg synes bare børnene skal have lov til selv at tage hul på emnet når de selv er klar til det fremfor at få det smidt i hovedet igennem en julekaldender. Bare min mening

Ikke decideret forarget - men derudover meget enig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.