marloutti skriver:
Det var jo helt fantastisk at se vores lille barn, som er i helt perfekt stand og vokser helt efter planen...
Og bevægede sig rigtig meget rundt...
Meeeennn.... Så siger hun: Nå, det blir da vist en dreng. Kan I se der... HOV HOV, vi vil altså slet ikke vide kønnet!!!
Ja, det reagerer hun overhovedet ikke på, snakker bare videre. Vi er så lidt i chok begge to, for det var vi jo slet ikke forberedt på!!! Vi troede da, man blev spurgt, om man vil vide kønnet eller ej! Men det skal man så åbenbart starte med at sige...
Altså, vi er jo super glade, det vigtigste er jo han er sund og rask. Men vi er godtnok lidt ærgerlige, da vi meget gerne ville ha ventet. Men det er der jo ikke noget at gøre ved...
Er der nogen af jer, der har prøvet det?
Så er næste problem bare at finde et navn!! Vi er total blanke!!Nogen forslag??
øv for den da 
jeg startede altid med at sige at jeg ikke ville vide det, dog sage jeg til sidste scanning at min mor gene ville vide det men at jeg ikke ville (hun var med)
men hvor er det tavligt gjordt, hun må da have glemt hovedet den dag (hun kan jo have sit at tænke på )
men ja drenge navne det kommer jo lidt an på hvad man er til jeg er mest til gamle nordiske navne og helst danske som Svend, Knud, kalle, vilfred og Erik (jeg forventer intet mindre end latter)
men navne som Seppe, Seppelin, Jasper osv er jo også flotte navne
ja det er jo et åbent land med alle de navne men man kan jo også slå op på nettet der er så mange steder prøv google
men
Tillykke med den lille basse dreng