Fantastisk md scanning, men NØJ, en træls jordemoder!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

JonTri

Rosa skriver:

Ejj!!! Hvor er det bare supertarveligt gjort!!!  De fleste steder skal man hiiive kønnet ud af dem og så spytter hun bare ud uden at chekke med jer først??? Ej, hvor er jeg forarget på jeres vegne!!! 

MEN: Stooort tillykke med sønnemand!!!! 

Hvad med Jonathan? 

Det er fandme tarveligt!!!! Og jeg stemmer også for Jonathan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

millesofie

marloutti skriver:

Det var jo helt fantastisk at se vores lille barn, som er i helt perfekt stand og vokser helt efter planen... Og bevægede sig rigtig meget rundt... Meeeennn.... Så siger hun: Nå, det blir da vist en dreng. Kan I se der... HOV HOV, vi vil altså slet ikke vide kønnet!!!

Ja, det reagerer hun overhovedet ikke på, snakker bare videre. Vi er så lidt i chok begge to, for det var vi jo slet ikke forberedt på!!! Vi troede da, man blev spurgt, om man vil vide kønnet eller ej! Men det skal man så åbenbart starte med at sige...

Altså, vi er jo super glade, det vigtigste er jo han er sund og rask. Men vi er godtnok lidt ærgerlige, da vi meget gerne ville ha ventet. Men det er der jo ikke noget at gøre ved...

Er der nogen af jer, der har prøvet det?

Så er næste problem bare at finde et navn!! Vi er total blanke!!Nogen forslag??

øv for den da

jeg startede altid med at sige at jeg ikke ville vide det, dog sage jeg til sidste scanning at min mor gene ville vide det men at jeg ikke ville (hun var med)

men hvor er det tavligt gjordt, hun må da have glemt hovedet den dag (hun kan jo have sit at tænke på )

men ja drenge navne det kommer jo lidt an på hvad man er til jeg er mest til gamle nordiske navne og helst danske som Svend, Knud, kalle, vilfred og Erik (jeg forventer intet mindre end latter)

men navne som Seppe, Seppelin, Jasper osv er jo også flotte navne

ja det er jo et åbent land med alle de navne men man kan jo også slå op på nettet der er så mange steder prøv google

men Tillykke med den lille basse dreng

Anmeld

21. december 2010

marloutti

Fisenberg skriver:

øv for den da

jeg startede altid med at sige at jeg ikke ville vide det, dog sage jeg til sidste scanning at min mor gene ville vide det men at jeg ikke ville (hun var med)

men hvor er det tavligt gjordt, hun må da have glemt hovedet den dag (hun kan jo have sit at tænke på )

men ja drenge navne det kommer jo lidt an på hvad man er til jeg er mest til gamle nordiske navne og helst danske som Svend, Knud, kalle, vilfred og Erik (jeg forventer intet mindre end latter)

men navne som Seppe, Seppelin, Jasper osv er jo også flotte navne

ja det er jo et åbent land med alle de navne men man kan jo også slå op på nettet der er så mange steder prøv google

men Tillykke med den lille basse dreng

Tak, for de fine forslag... Vi har lige siddet med google, men det kan vi bare slet ikke overskue!!! Der er ALT for mange navne... Så jeg tænkte, det var nemmere at få nogle forslag i små doser herinde...

Anmeld

21. december 2010

Pige2009

marloutti skriver:

Det var på Fredericia sygehus... Og hun lød altså meget sikker selvom det der "vist" sneg sig ind. Men vi vil prøve at forholde os neutralt til det, som hvis vi ikke vidste noget. Altså ikke noget med at fare ud og købe alt muligt drenge-noget..

Man har da også hørt, at de har taget fejl en del gange Men dejligt med en verstået MD

Anmeld

21. december 2010

marloutti

Baagøe skriver:

Man har da også hørt, at de har taget fejl en del gange Men dejligt med en verstået MD

Ja, man ved jo aldrig om det nu også passer....

Anmeld

21. december 2010

Pige2009

marloutti skriver:

Ja, man ved jo aldrig om det nu også passer....

Held og lykke med resten af din graviditet

Anmeld

21. december 2010

ESV

uhhh hvor frækt, sådan noget buser man da ikke bare ud med uden lige at tjekke om forældrene vil vide det, hmmmm!!! Har så en veninde der hører til på næstved sygehus og der har det været helt normalt for dem bare at sige det, nu venter hun nummer 4 og har igen (uden at blive spurgt) fået af vide hvad hun venter.

Når det så er sagt:

Alexander, Sebastian, Mads, Tobias, William, Villads var vist dte for nu og så nå ja:

STORT TILLYKKE med en veloverstået scanning!!

Anmeld

21. december 2010

marloutti

Baagøe skriver:

Held og lykke med resten af din graviditet

Tusind tak...

Anmeld

21. december 2010

marloutti

ESV skriver:

uhhh hvor frækt, sådan noget buser man da ikke bare ud med uden lige at tjekke om forældrene vil vide det, hmmmm!!! Har så en veninde der hører til på næstved sygehus og der har det været helt normalt for dem bare at sige det, nu venter hun nummer 4 og har igen (uden at blive spurgt) fået af vide hvad hun venter.

Når det så er sagt:

Alexander, Sebastian, Mads, Tobias, William, Villads var vist dte for nu og så nå ja:

STORT TILLYKKE med en veloverstået scanning!!

Tusind tak og tak for de fine forslag,,,

Anmeld

21. december 2010

Pige2009

marloutti skriver:

Tusind tak...

Velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.