Fantastisk md scanning, men NØJ, en træls jordemoder!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.830 visninger
35 svar
0 synes godt om
21. december 2010

marloutti

Det var jo helt fantastisk at se vores lille barn, som er i helt perfekt stand og vokser helt efter planen... Og bevægede sig rigtig meget rundt... Meeeennn.... Så siger hun: Nå, det blir da vist en dreng. Kan I se der... HOV HOV, vi vil altså slet ikke vide kønnet!!!

Ja, det reagerer hun overhovedet ikke på, snakker bare videre. Vi er så lidt i chok begge to, for det var vi jo slet ikke forberedt på!!! Vi troede da, man blev spurgt, om man vil vide kønnet eller ej! Men det skal man så åbenbart starte med at sige...

Altså, vi er jo super glade, det vigtigste er jo han er sund og rask. Men vi er godtnok lidt ærgerlige, da vi meget gerne ville ha ventet. Men det er der jo ikke noget at gøre ved...

Er der nogen af jer, der har prøvet det?

Så er næste problem bare at finde et navn!! Vi er total blanke!!Nogen forslag??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Rosa

Ejj!!! Hvor er det bare supertarveligt gjort!!!  De fleste steder skal man hiiive kønnet ud af dem og så spytter hun bare ud uden at chekke med jer først??? Ej, hvor er jeg forarget på jeres vegne!!! 

MEN: Stooort tillykke med sønnemand!!!! 

Hvad med Jonathan? 

Anmeld

21. december 2010

LR85

ejjjj hvor er det bare ærgeligt a hun er så ubetænksom, har da aldrig hørt noget lign.

Øv.. det skulle jo have været jeres store oplevelse.

Nå ja, men jeg kan hilse a sige a i skal glæde jer, en lille babydreng

Held og lykke til jer

Anmeld

21. december 2010

LinLin

Ej hvor mærkeligt hun bare sagde det... Det har jeg da aldrig hørt før...

Da jeg blev scannet spurgte hun "er der "Andet" vi skal kigge efter?" (=kønnet) - men vi vidste det allerede da vi havde været til kønsscanning

Anmeld

21. december 2010

marloutti

Rosa skriver:

Ejj!!! Hvor er det bare supertarveligt gjort!!!  De fleste steder skal man hiiive kønnet ud af dem og så spytter hun bare ud uden at chekke med jer først??? Ej, hvor er jeg forarget på jeres vegne!!! 

MEN: Stooort tillykke med sønnemand!!!! 

Hvad med Jonathan? 

Årh, tusind tak for dit svar... Lige, hvad vi havde brug for. Sympati-forargelse... Og Jonathan er da bare et super navn!! Har jeg slet ikke tænkt på...

Knus..

Anmeld

21. december 2010

MF<3

marloutti skriver:

Det var jo helt fantastisk at se vores lille barn, som er i helt perfekt stand og vokser helt efter planen... Og bevægede sig rigtig meget rundt... Meeeennn.... Så siger hun: Nå, det blir da vist en dreng. Kan I se der... HOV HOV, vi vil altså slet ikke vide kønnet!!!

Ja, det reagerer hun overhovedet ikke på, snakker bare videre. Vi er så lidt i chok begge to, for det var vi jo slet ikke forberedt på!!! Vi troede da, man blev spurgt, om man vil vide kønnet eller ej! Men det skal man så åbenbart starte med at sige...

Altså, vi er jo super glade, det vigtigste er jo han er sund og rask. Men vi er godtnok lidt ærgerlige, da vi meget gerne ville ha ventet. Men det er der jo ikke noget at gøre ved...

Er der nogen af jer, der har prøvet det?

Så er næste problem bare at finde et navn!! Vi er total blanke!!Nogen forslag??

Hvor er det strengt! Jeg var ude for det samme.

Hende der scannede, sad og scannede hjertet, og det var lidt træls, fordi hun lå i en dårlig vinkel. Jeg havde mine kæreste med, og vores mødre. Vi alle sammen er helt stille, for vi venter jo på hun siger noget om det hjerte, da hun pludseligt siger ''ja, jeg tror det er en lille pige'' Men altså vi ville så også gerne vide kønnet. Men det blev fra ''en lille pige'' til at ''ej jeg tør ikke sige det, i skal nok betale jer til at få det at vide, hvis det er vigtigt'' . Hun var altså også lidt hurtigt ude.

men i hvertfald, så TILLYKKE!

Anmeld

21. december 2010

marloutti

Millebille skriver:

Hvor er det strengt! Jeg var ude for det samme.

Hende der scannede, sad og scannede hjertet, og det var lidt træls, fordi hun lå i en dårlig vinkel. Jeg havde mine kæreste med, og vores mødre. Vi alle sammen er helt stille, for vi venter jo på hun siger noget om det hjerte, da hun pludseligt siger ''ja, jeg tror det er en lille pige'' Men altså vi ville så også gerne vide kønnet. Men det blev fra ''en lille pige'' til at ''ej jeg tør ikke sige det, i skal nok betale jer til at få det at vide, hvis det er vigtigt'' . Hun var altså også lidt hurtigt ude.

men i hvertfald, så TILLYKKE!

Hmm, ja, jeg tænker også om vi nu kan regne med det. Men hun virkede meget sikker og jeg synes bestemt også jeg selv kunne se det...

Anmeld

21. december 2010

Alberts/

sådan en jm havde min mor også da hun blev scannet, neej i får en dreng i pige flokken 5 piger i forvejen, men hov en pige kom der også ud og ingen dreng

Anmeld

21. december 2010

marloutti

Alberts/ skriver:

sådan en jm havde min mor også da hun blev scannet, neej i får en dreng i pige flokken 5 piger i forvejen, men hov en pige kom der også ud og ingen dreng

hi hi, aj altså hvor er det dog skrækkeligt bare at lukke sådan noget ud...

Anmeld

21. december 2010

MF<3

marloutti skriver:

Hmm, ja, jeg tænker også om vi nu kan regne med det. Men hun virkede meget sikker og jeg synes bestemt også jeg selv kunne se det...

Vi betalte os til det, for vi var rigtigt utålmodige, og hun havde ret. Det var/er en lille pige.

Ja, nu når hun allerede har sagt det, så er det da dejligt med en dreng. Men kan da godt forstå det er irriterende, når man nu så gerne ville vente.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.