Kan endelig se en ende på det hele...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

Mettemus

louiseandersen85 skriver:

Det er rart a vide hvad der skal ske ikke. Jeg fik også først afvide hvad der skulle ske i uge 38..

Det var vildt men fedt a vide hvornår den lille kom. Det var ret mærkeligt a gå ud a døren og vide a når man kom hjem havde man ens lille guldklump med. Men fantastisk var det.

Og bedøvelsen i ryggen må di for guds skyld ikke være bange for, det var INGEN ting.

Jeg tror 'desværre' der går et halvt års tid før vi prøver igen, bare for a vores søn kan blive lidt større... men jeg glæææææder mig.

Ja det kan jeg sagtens forestille mig - en rigtig nedtælling til hvornår to bliver til tre - helt ned til timer og minutter!! VILDT!

Kan godt forstå i vil vente lidt. Det er også med at nyde lillemanden (kan ikke huske hvad han hedder?) så længe han er lille. Det andet skal i nok nå?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

LR85

Mettemus skriver:

Ja det kan jeg sagtens forestille mig - en rigtig nedtælling til hvornår to bliver til tre - helt ned til timer og minutter!! VILDT!

Kan godt forstå i vil vente lidt. Det er også med at nyde lillemanden (kan ikke huske hvad han hedder?) så længe han er lille. Det andet skal i nok nå?

Malte

Mit profil billed er forresten taget en time efter kejsersnittet. Og billedet inde i min profil a ham er også derfra.

Du må endelig komme med en update når du har været til samtalen.

Anmeld

21. december 2010

Mette.

Mettemus skriver:

Og det skal du få, Mette! Dog tror jeg nok at datoen forbliver hemmelig - vi vil gerne stadig kunne ringe hjem til de kommende bedster mv. og overraske Og man ved jo aldrig hvem som kigger med herinde

Ja, det kan jeg bestemt godt forstå. Det er også en virkelig vild fornemmelse at ringe hjem og fortælle dem alle om den nye titel de lige har fået.

Hvor er jeg imponeret over hvor godt du tager det hele, det må være lidt en omvæltning at få afvide han skal ud med KS, men så længe den lille stædige bebs kommer ud, er det jo underordnet hvordan. Det bliver bare så spændende! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.