Selvom jeg har haft en super nem graviditet på alle områder, er jeg alligevel ved at være klar til baby udenfor maven i stedet for inden i maven. Han fylder og er tung, og jeg er træt, puster og stønner bare jeg skal op ad trappen til 2. sal og er besværet af vand i ben og hænder.
Det viser sig at være en rimelig stædig lille fyr jeg bærer rundt på, og han var således 100% ligeglad med lægens forsøg på at tvinge ham til at slå en kolbøtte i dag. Hun tog ellers godt fast, så jeg er ret sikker på, at der er blevet gjort alt hvad man kunne. Mine forventninger til den Lillefisens akrobatiske evner havde fra starten ikke været prangende, og nu har jeg mentalt indstillet mig på et kejsersnit. Jeg skal til samtale på Skejby på torsdag (glædelig 23. december!) og have info omkring sådan et forløb. Der regner jeg også med at få datoen. Er SÅ spændt
Hvis i har lyst til at dele jeres oplevelser med planlagte kejsersnit eller komme med nogle gode råd eller spørgsmål, som det er en god ide jeg får stillet, vil jeg blive rigtig glad!
Juleknus fra Mette 36+5
Anmeld