Kan endelig se en ende på det hele...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. december 2010

Mettemus

Selvom jeg har haft en super nem graviditet på alle områder, er jeg alligevel ved at være klar til baby udenfor maven i stedet for inden i maven. Han fylder og er tung, og jeg er træt, puster og stønner bare jeg skal op ad trappen til 2. sal og er besværet af vand i ben og hænder.

Det viser sig at være en rimelig stædig lille fyr jeg bærer rundt på, og han var således 100% ligeglad med lægens forsøg på at tvinge ham til at slå en kolbøtte i dag. Hun tog ellers godt fast, så jeg er ret sikker på, at der er blevet gjort alt hvad man kunne. Mine forventninger til den Lillefisens akrobatiske evner havde fra starten ikke været prangende, og nu har jeg mentalt indstillet mig på et kejsersnit. Jeg skal til samtale på Skejby på torsdag (glædelig 23. december!) og have info omkring sådan et forløb. Der regner jeg også med at få datoen. Er SÅ spændt

Hvis i har lyst til at dele jeres oplevelser med planlagte kejsersnit eller komme med nogle gode råd eller spørgsmål, som det er en god ide jeg får stillet, vil jeg blive rigtig glad!

Juleknus fra Mette 36+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

SussieThyssen

Mettemus skriver:

Selvom jeg har haft en super nem graviditet på alle områder, er jeg alligevel ved at være klar til baby udenfor maven i stedet for inden i maven. Han fylder og er tung, og jeg er træt, puster og stønner bare jeg skal op ad trappen til 2. sal og er besværet af vand i ben og hænder.

Det viser sig at være en rimelig stædig lille fyr jeg bærer rundt på, og han var således 100% ligeglad med lægens forsøg på at tvinge ham til at slå en kolbøtte i dag. Hun tog ellers godt fast, så jeg er ret sikker på, at der er blevet gjort alt hvad man kunne. Mine forventninger til den Lillefisens akrobatiske evner havde fra starten ikke været prangende, og nu har jeg mentalt indstillet mig på et kejsersnit. Jeg skal til samtale på Skejby på torsdag (glædelig 23. december!) og have info omkring sådan et forløb. Der regner jeg også med at få datoen. Er SÅ spændt

Hvis i har lyst til at dele jeres oplevelser med planlagte kejsersnit eller komme med nogle gode råd eller spørgsmål, som det er en god ide jeg får stillet, vil jeg blive rigtig glad!

Juleknus fra Mette 36+5

Held og lykke med det hele sveske...og glædelig jul til dig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. december 2010

LR85

ihh hvor spændende. Tænk a du den 23 muligvis får en dato på hvornår din lille kommer til verden.

Jeg har vist skrevet lidt på dine indlæg ang kejsersnit, men hvis du vil høre mere må du endelig sige til. Jeg kan kun sige a jeg faktisk er misundelig. Det var nogen helt specielle døgn man kun kan ønske sig flere af.

Tænker tilbage med glæde og en killen i maven a lykke.

Glæd dig

Anmeld

21. december 2010

Mettemus

SussieThyssen skriver:

Held og lykke med det hele sveske...og glædelig jul til dig.

Kærligst
Sussie

Tak søde Sussie og glædelig jul til dig også!

Anmeld

21. december 2010

Mettemus

louiseandersen85 skriver:

ihh hvor spændende. Tænk a du den 23 muligvis får en dato på hvornår din lille kommer til verden.

Jeg har vist skrevet lidt på dine indlæg ang kejsersnit, men hvis du vil høre mere må du endelig sige til. Jeg kan kun sige a jeg faktisk er misundelig. Det var nogen helt specielle døgn man kun kan ønske sig flere af.

Tænker tilbage med glæde og en killen i maven a lykke.

Glæd dig

Jo, det var så rart at læse dit indlæg. Jeg havde virkelig frygtet et kejsersnit, så det er så dejligt at i vil dele jeres oplevelser - især når de har været gode!

Jeg synes det giver en dejlig ro at vide at du kan glæde dig og være misundelig (sorry) - det betyder bare at jeg også kan glæde mig til kejsersnit delen og ikke "bare" til at få baby ud

Anmeld

21. december 2010

Mette.

Mettemus skriver:

Juleknus fra Mette 36+5

Åh, hvor er det bare spændende søde Mette! Jeg har jo desværre ingen erfaringer med det, men glæder mig til update på torsdag efter samtalen. 

Anmeld

21. december 2010

Mettemus

Mette. skriver:

Åh, hvor er det bare spændende søde Mette! Jeg har jo desværre ingen erfaringer med det, men glæder mig til update på torsdag efter samtalen. 

Og det skal du få, Mette! Dog tror jeg nok at datoen forbliver hemmelig - vi vil gerne stadig kunne ringe hjem til de kommende bedster mv. og overraske Og man ved jo aldrig hvem som kigger med herinde

Anmeld

21. december 2010

LR85

Mettemus skriver:

Jo, det var så rart at læse dit indlæg. Jeg havde virkelig frygtet et kejsersnit, så det er så dejligt at i vil dele jeres oplevelser - især når de har været gode!

Jeg synes det giver en dejlig ro at vide at du kan glæde dig og være misundelig (sorry) - det betyder bare at jeg også kan glæde mig til kejsersnit delen og ikke "bare" til at få baby ud

Man må godt være misundelig, når det er på den gode måde.

Når jeg læser og høre om andres fødseler/kejsetsnitte og lign glæder jeg mig kun endnu mere til det bliver min tur igen.

Føler du dig ellers klar eller hvordan har du det med det hele??

Anmeld

21. december 2010

Mettemus

louiseandersen85 skriver:

Man må godt være misundelig, når det er på den gode måde.

Når jeg læser og høre om andres fødseler/kejsetsnitte og lign glæder jeg mig kun endnu mere til det bliver min tur igen.

Føler du dig ellers klar eller hvordan har du det med det hele??

Så håber jeg du bliver heldig igen inden længe!

Ja, synes egentlig jeg er rimelig afklaret. Efter vendingsforsøget i dag ved jeg, at vi har prøvet og gjort hvad vi kunne (eller hvad lægen kunne) for få en almindelig fødsel. Så nu kan jeg indstille mig på et kejsersnit og kan finde en vis tilfredsstillelse i at vide datoen præcist (altså efter samtalen på torsdag)... men det er stadig ret vildt!!!

Anmeld

21. december 2010

LR85

Det er rart a vide hvad der skal ske ikke. Jeg fik også først afvide hvad der skulle ske i uge 38..

Det var vildt men fedt a vide hvornår den lille kom. Det var ret mærkeligt a gå ud a døren og vide a når man kom hjem havde man ens lille guldklump med. Men fantastisk var det.

Og bedøvelsen i ryggen må di for guds skyld ikke være bange for, det var INGEN ting.

Jeg tror 'desværre' der går et halvt års tid før vi prøver igen, bare for a vores søn kan blive lidt større... men jeg glæææææder mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.