Anonym skriver:
Jeg er simpelthen så træt af det hele for tiden, jeg sjkal lave alt.
Jeg har barsel med vores søn på 5 måneder, som så snart har været syg i 2 måneder. og har også selv været smittet et par gange, men alligevel skal jeg lave mad til manden kommer hjem+ alt det huslige...
Når med til problemet min mand arbejder rigtig meget fre 8-ca19 og er derfor selvfølgelig træt når han kommer hjem, men jeg er altså også træt. det skal så lige siges at han ikke har en eneste fridag i denne her måned så bære over med ham.
Han har stress og en mindre deprassion, så er derfor forsigtig med hvad jeg siger... Men det hele handler om ham, hvad han vil og hvad han bør gøre af ting for ikke at få det dårligt igen, fair nok, men hvad med os???
Han kommer hjem spiser ( Tager sig selvfølgelig af vores søn når jeg skal vaskeop osvm med mindre han ikkelige synes han har overskud..) Derefter lader han alt stå, sætter sig i sofaen og ser tv computer osv. så kan jeg stå med opvask, putnig af barn, lave flasker osv imens han bare sidder der...
Han kan ikke engang finde ud af at gi hundene og kattene mad og vand eller tømme bakken...
han smider vasketøj overdet hele, han opføre sig som en teenager. og mager det bare ikke mere... Siger så til ham at jeg glæder mit til jul når han har fri for så kan han da tage vores søn bare en af nætterne, så siger han bare, det er jo mine eneste fridage, hvornår skal jeg så slappe af...
Altså hvad med mig???
Er det også sån hos jer andre???
Det blev lidt langt og roddet, og har nok glemt en del :-)
vil bare lige komme med et godt råd til vasketøjet.
min mor havde engang en kæreste som arbejde i et pizzaria. han kunne heller ikke finde ud af at smide snavsetøj i vasketøjskurven, så det lå også over det hele. min mor var så træt af det og havde sagt det flere gange det altsp skulle i vasketøjskurven hvis det kunne vasket. manden forstod det ikke, så istedet begyndte hun at lægge hans snavsetøj sammen og ind i klædeskabet... så en dag da han stod og skulle på arbejde og ikke have noget rent tøj og derfor måtte tage beskidt tøj på, ja så kunne han finde ud af at smide det i snavsetøjs kurven.