Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har du dyr??
Fordi så er der kun en ting at sige, det der er loppebid!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Low skriver: Det lyder meget rigtigt, du er jo så klog
Det lyder meget rigtigt, du er jo så klog
LOL tak.Forresten..så er der en grund til at netop vintermyg laver sådan nogle arge stik. De har en masse bakterier siddende i snablen som kommer med ind sammen med det stof de sprøjter ind som skal forhindrer blodet i at koagulere.Bakterierne er opstået af at de har siddet derinde så længe og har haft tid til at udvikle sig.Derfor er myggestik af overvintrende myg altid så store og nærmest halvbetændte.Men det hjælper at tage en Benadryl morgen og aften et par dage, det tager kløen og hævelsen.
Hov, læste lige du ikke havde dyr...
Har du været på besøg hos nogle med dyr, eller kælet for en hund?? Fordi jeg har haft mange dyr i løbet af mit liv, og hver gang jeg er blevet bidt af lopper, ligner det akurart de bid der..
sophieamalia skriver: Hov, læste lige du ikke havde dyr... Har du været på besøg hos nogle med dyr, eller kælet for en hund?? Fordi jeg har haft mange dyr i løbet af mit liv, og hver gang jeg er blevet bidt af lopper, ligner det akurart de bid der..
Også mig - men det kan myggestik også godt gøre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128