fået dejlig kæreste men nu er hans eks gravid...hva gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2008

twinboys

Det var da så lidt...

Vi er der jo for at hjælpe og lytte til dig...

Vi er jo lige som et hold ikke???

Majbritt(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2008

Pia.

twinboys skriver:

Det var da så lidt...

Majbritt(H)

Nemlig "Team Baby"

Anmeld

5. september 2008

twinboys

PiaR skriver:

twinboys skriver:

Det var da så lidt...

Majbritt(H)

Nemlig "Team Baby"

Nemlig.

:):):):):):)

Majbritt(H)

Anmeld

5. september 2008

Miamaja

hvert et barn er en gave, og som princip skal alle parter sætte barnet først.

så selvom det måske ikke lige er det man ønsker at høre fra en ny kæreste så må man gøre op med at modtage barnet med åbne arme i sit liv eller sige nej fra starten.

det giver også et lille fingerpej om at man hellere må være påpasselig med beskyttelsen selv da han åbenbart, altså hvis ekskæresten ikke er en af dem der bliver gravid selvom om de troligt tager ppiller hverdag, ikke har skænket det nok tanke med sin eks:S

Anmeld

5. september 2008

Loggidut

der var engang en som sagde, hvis du har en fugl i bur, så lad være med at sige den er din, prøv at slippe den fri, og kommer den tilbage, så er det fordi den er din!

det jeg mener er, slip ham lidt og se så om han igen finder vejen til dig, for gør han det, så er det fordi han virkelig mener det. (forstår du pointen?)

men har du selv tænkt lidt over hvad situation det bringer dig i?
for han lyder jo som om han er en gut som bekymre sig og gerne vil tage et ansvar!
når det her lille barn kommer, tror du så han vil se sit barn, og være sammen med det, for det sætter unægtelig også dig i en situation hvor du skal tænke over om du også er parat til det ansvar det giver at din kærste f.eks har weekendbarn...

jeg tror simpelthen ikke der er nogen her som kan give dig et fornuftigt svar på hvordan du skal gøre...eller hvordan du skal forholde dig, jo nok et fornuftig svar, men ikke nogen direkte løsning...jeg tror alt sammen det er noget du skal redde ud sammen med fyren, og måske se om i sammen kan nå til en fælles enighed omkring det her lille nye liv.

snak med ham, føl og mærk hvor han er...og se så om du kan finde dig selv i noget af det...

bedre svar kan jeg ikke lige finde på!

held og lykke med det!

Anmeld

6. september 2008

qp

Lidt sjov situation du står i (forstå mig ret) - for jeg er gravid og min eks har vidst haft et pr stykker imens jeg har gået rundt og været gravid. Årsagen til forholdene er ophørt, kender jeg ikke - men jeg har da tænkt tanken, om det mon er pga mig/min graviditet.

Jeg kan kun tale for mit eget vedkommende når jeg skriver følgende: Hvad min eks fyr vælger, at gøre mht kærester og parforhold påvirker ikke mig på noget måde - jeg ønsker ikke, at være sammen med ham mere pga mange forskellige ting. Hvis han finder en anden kvinde der kan gøre ham lykkelig, er det fint med mig.

Jeg synes ikke du skal dumpe ham fordi hans eks er gravid, for hvis det er dig han ønsker, at være sammen med - så er det også dig han bliver hos. Der er vel en grund til de to ikke er sammen mere? ;-)

Selvfølgelig kan jeg godt se, at det er svært for dig (sådan ville jeg søreme også have det) - men igen, giv det en chance, du har jo alt at vinde... For hvis han skrider, ja så har du ikke frarøvet dig chancen - for tænk engang hvis i to bare er "a match made in heaven" og du dumper ham, så vil du aldrig vide hvad fremtiden ville haft bragt jer :-)

Håber på det bedste for dig ..... :)

Anmeld

6. september 2008

monstar99

twinboys skriver:

Stakkel lille dig...

Tilslutter mig det alle de andre også har skrevet...

Du må se tiden an, og se hvad han vil...

Håber det bedste for dig...

Majbritt(H)

lige præsic.

Louise:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.