der var engang en som sagde, hvis du har en fugl i bur, så lad være med at sige den er din, prøv at slippe den fri, og kommer den tilbage, så er det fordi den er din!
det jeg mener er, slip ham lidt og se så om han igen finder vejen til dig, for gør han det, så er det fordi han virkelig mener det. (forstår du pointen?)
men har du selv tænkt lidt over hvad situation det bringer dig i?
for han lyder jo som om han er en gut som bekymre sig og gerne vil tage et ansvar!
når det her lille barn kommer, tror du så han vil se sit barn, og være sammen med det, for det sætter unægtelig også dig i en situation hvor du skal tænke over om du også er parat til det ansvar det giver at din kærste f.eks har weekendbarn...
jeg tror simpelthen ikke der er nogen her som kan give dig et fornuftigt svar på hvordan du skal gøre...eller hvordan du skal forholde dig, jo nok et fornuftig svar, men ikke nogen direkte løsning...jeg tror alt sammen det er noget du skal redde ud sammen med fyren, og måske se om i sammen kan nå til en fælles enighed omkring det her lille nye liv.
snak med ham, føl og mærk hvor han er...og se så om du kan finde dig selv i noget af det...
bedre svar kan jeg ikke lige finde på!
held og lykke med det!
Anmeld