fået dejlig kæreste men nu er hans eks gravid...hva gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.274 visninger
16 svar
0 synes godt om
4. september 2008

eliasogmor

pu ha... er blevet dybt forelsket i en dejlig mand.(L).han syntes også elias er dejlig....han ringer hver aften, inden han går i seng...og ventede på hans opkald i går...da jeg tog tlf kunne jeg godt hører der var noget galt...hans eks havde lige ringet og informeret han om han hun var 16 uger henne....>( han var ked af det,og sagde han ringede igen i dag..da han ringede lød han som han plejede, og sagde ahn savnede mig osv.. han siger han ikke aner hva han skal gøre..kan jeg da godt forstå..men hva skal jeg gøre..har ikke bestilt andet end at tude i dag..og elias har været vidunderlig på trods af han kun er 7 mdt..hva går jeg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2008

smokie

Jamen er det hans barn? og ellers må han jo vælge om det er dig eller hende og det ikke hans betyder det jo ikke noget så skal i jo bare leve livet(L)

Knus

Anmeld

4. september 2008

bette

selvom han har barn med hende xen.. så betyder det da ik at han skal vælge mellem jer.. (?)

jamen se tiden an.. hvis barnet er hans så må du jo tage den derfra..

Anmeld

4. september 2008

eliasogmor

jamen barnet er hans....er bar urolig for at han vælger hende.....

Anmeld

4. september 2008

bette

hvorfor skulle han vælge hende.. det er vel ham der gik fra hende.
jeg tror nu ik du har noget at frygte.. han siger jo han savner dig osv.

men kan da godt forstå dine tanker.. det er da ik særlig fedt..:S

Anmeld

4. september 2008

Honningblomst

Du kan jo ikke rigtig gøre så meget....hvis han kunne være manden i dit liv, så synes jeg da du skal forsøge dig. Ingen ved hvad fremtiden bringer, men det er da trist at lade lykken forsvinde pga et lille uskyldigt barn.
Stort kram og held og lykke med kærligheden...
Eva

Anmeld

4. september 2008

eliasogmor

mange tak......

Anmeld

4. september 2008

twinboys

Stakkel lille dig...

Tilslutter mig det alle de andre også har skrevet...

Du må se tiden an, og se hvad han vil...

Håber det bedste for dig...

Majbritt(H)

Anmeld

4. september 2008

MorCamilla

Selv om du måske ser tiden an og venter på et udspil fra ham, så kan du godt fortælle ham om dine følelser og tanker at du er bange for at han vælger at gå tilbage til hans x osv, det tror jeg at han vil sætte pris på at vide, at du er bange for at miste ham..

Persoleligt ville jeg gøre sådan hvis jeg var i dine sko, men det er helt op til dig.

Jeg vil ønske dig alt held og lykke med det hele, jeg håber det løser sig til din fordel...;)

Knus fra Camilla.

Anmeld

5. september 2008

eliasogmor

mange tak for de støttende ord....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.