Øv heller ik i år...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

SussieThyssen

loppen82 skriver:

Det ka du ha ret i ... er jeg os sikker på min er.

Men er du helt sikker på den alder til dig du  ligner ik en på en dag over 35... 

Hehe Tark!
Meeen...i følge min mor på 75, så må det være rigtigt nok...hun påstår da, at hun fik mig d. 30. dec 1958, så det må vel være rigtigt nok.
Men helt sikker kan man naturligvis ikke være, så jeg foretrækker at tro på den med den forbyttede fødselsattest..hehe!
Nåja...og så er der selvfølgelig lige de der mandag morgener, hvor man er sikker på, at personen i spejlet må være mellem 80 og skinddød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

PernilleB

Tillykke med dagen...

jeg er sikker på der sker en masse andre dejlige ting i løbet a året... tænk på mors dag.. ??

Anmeld

21. december 2010

loppen82

SussieThyssen skriver:

Hehe Tark!
Meeen...i følge min mor på 75, så må det være rigtigt nok...hun påstår da, at hun fik mig d. 30. dec 1958, så det må vel være rigtigt nok.
Men helt sikker kan man naturligvis ikke være, så jeg foretrækker at tro på den med den forbyttede fødselsattest..hehe!
Nåja...og så er der selvfølgelig lige de der mandag morgener, hvor man er sikker på, at personen i spejlet må være mellem 80 og skinddød

Åh ja de morgener kender selv jeg. 

En af de morgener hvor personen i spejlet ikke lever op til ens forventninger og man ligeså godt ku bestille bedemanden... 

Anmeld

21. december 2010

loppen82

SussieThyssen skriver:

Hehe Tark!

En af de morgener hvor personen i spejlet ikke lever op til ens forventninger og man ligeså godt ku bestille bedemanden... 

Anmeld

21. december 2010

loppen82

PernilleB skriver:

Tillykke med dagen...

jeg er sikker på der sker en masse andre dejlige ting i løbet a året... tænk på mors dag.. ??

Ja lige præcis... hva mon kæresten finder på der. 

Vi har været sammen 14 dage officielt juleaften og har fået fødselsdags gave af ham, en fin sølvkæde til mit dagmar kors og han siger han os har købt julegave... HMMM.... 

Så hvad mon han finder på til mors dag... 

Anmeld

21. december 2010

B&J

loppen82 skriver:

Er bange for den når at blive kold og kedelig inden den når frem... 

ja øvøv

Anmeld

21. december 2010

Muhmi

Tillykke tillykke og hip hip hurraaa

Dejligt at din føsdag trods alt ikke ligger på juleaften, så kan du nemlig score 2 x gaveregn hihi...

Og 28 og tre dejlige unger plus 2 bonusbørn.. Det er da bare vidundeligt, håber da at jeg har nået målet med tre børn inden de 28 hihi...

Glædelig jul og igen tillykke med dagen

Anmeld

21. december 2010

SussieThyssen

loppen82 skriver:

Ja eller Kambas..du ved dem fra dødedyrsfabrikken...hehe

Anmeld

21. december 2010

loppen82

Muhmi skriver:

Tillykke tillykke og hip hip hurraaa

Dejligt at din føsdag trods alt ikke ligger på juleaften, så kan du nemlig score 2 x gaveregn hihi...

Og 28 og tre dejlige unger plus 2 bonusbørn.. Det er da bare vidundeligt, håber da at jeg har noget målet med tre børn inden de 28 hihi...

Glædelig jul og igen tillykke med dagen

Mange tak...

Ja det er rigtigt... pånær når ens forældre vil slå gaverne sammen.... IHHH altså...

Anmeld

21. december 2010

loppen82

SussieThyssen skriver:

Ja eller Kambas..du ved dem fra dødedyrsfabrikken...hehe

Ja ... hehe. 

Ej håber du får en fantastisk dag og en rigtig glædelig jul til dig og din familie... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.