Øv heller ik i år...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.357 visninger
37 svar
0 synes godt om
21. december 2010

loppen82

Øv øv øv Heller ikke i år kunne jeg snige mig uden om og må endnu engang fejre at jeg blir 1 år ældre... denne gang kan jeg skrive hele 28 vintre på mit cv.

Det er nu egentlig trist... idag er det min fødselsdag og på fredag jul og så er det overstået...    og så ska jeg vente et helt år på begge dele igen...

Men sikke en fantastisk start på dagen, fik allerede min første gave lidt over midnat da kæresten ik ku vente... hmm det plejer være mig det er utålmodig... Men ku man ønske sig mere end en dejlig kæreste, 3 skønne børn og 2 dejlige bonus børn oven i.

Nå vil jeg igang med at bage boller og vække de andre, de sover endnu. 

Men ha en fantastisk dag allesammen og en GLÆDELIG JUL.

Loppen82 nu med 28 vintre på bagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Trine89

TILLYKKE med dagen søde.

Håber du får dig en dejligt dejlig dag

Anmeld

21. december 2010

loppen82

Trine89 skriver:

TILLYKKE med dagen søde.

Håber du får dig en dejligt dejlig dag

Tak Søde...

Anmeld

21. december 2010

Tdittmann

Tillykke med dagen  - håber du får en god dag og at I ikke er helt sneet inde i Odense - her i Assens fik vi 15 cm sne i nat.

Knus Tanja

Anmeld

21. december 2010

loppen82

Tdittmann skriver:

Tillykke med dagen  - håber du får en god dag og at I ikke er helt sneet inde i Odense - her i Assens fik vi 15 cm sne i nat.

Knus Tanja

Ikke helt... men tæt på. 

Og ska ud til mine forældre senere og fejre dagen.

Anmeld

21. december 2010

mor-til-vanessa

loppen82 skriver:

Øv øv øv Heller ikke i år kunne jeg snige mig uden om og må endnu engang fejre at jeg blir 1 år ældre... denne gang kan jeg skrive hele 28 vintre på mit cv.

Det er nu egentlig trist... idag er det min fødselsdag og på fredag jul og så er det overstået...    og så ska jeg vente et helt år på begge dele igen...

Men sikke en fantastisk start på dagen, fik allerede min første gave lidt over midnat da kæresten ik ku vente... hmm det plejer være mig det er utålmodig... Men ku man ønske sig mere end en dejlig kæreste, 3 skønne børn og 2 dejlige bonus børn oven i.

tillykke med de 28. du er da stadig en ung pige, 28 er ingenting

Anmeld

21. december 2010

B&J

Jeg vil lige sige tillykke igen selv om jeg har skrevet mit egen indlæg til dig

og vil du ikke lige være sød af sende en bolle til hjørring og den skal være nybagt

håber du får en vidunderlig søde mange krammer her fra

Anmeld

21. december 2010

SussieThyssen

loppen82 skriver:

Hip-hip hurra og tillykke søde ven.
Ja, det er noget underligt noget med de fødselsdage, de kommer og vups, bestemmer en dato og et stk papir, at man snart nærmer sig lettere brugt-tilbudspris
Men, ser du..jeg har fundet ud af noget....Du ved der er noget der hedder forbyttede børn, ikke!?!
Jeg er sikker på, at der også må være noget, der hedder forbyttede fødselsattester.
I mit tilfælde er jeg næsten 100% sikker på at det må være sådan, for jeg kan umuligt fylde 52 den 30. dec 

Kan du have en rigtig dejlig dag søde, og stort knus fra mit til dig

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. december 2010

loppen82

B&J skriver:

Jeg vil lige sige tillykke igen selv om jeg har skrevet mit egen indlæg til dig

og vil du ikke lige være sød af sende en bolle til hjørring og den skal være nybagt

håber du får en vidunderlig søde mange krammer her fra

Er bange for den når at blive kold og kedelig inden den når frem... 

Anmeld

21. december 2010

loppen82

SussieThyssen skriver:

Hip-hip hurra og tillykke søde ven.
Ja, det er noget underligt noget med de fødselsdage, de kommer og vups, bestemmer en dato og et stk papir, at man snart nærmer sig lettere brugt-tilbudspris
Men, ser du..jeg har fundet ud af noget....Du ved der er noget der hedder forbyttede børn, ikke!?!
Jeg er sikker på, at der også må være noget, der hedder forbyttede fødselsattester.
I mit tilfælde er jeg næsten 100% sikker på at det må være sådan, for jeg kan umuligt fylde 52 den 30. dec 

Kan du have en rigtig dejlig dag søde, og stort knus fra mit til dig

Kærligst
Sussie

Det ka du ha ret i ... er jeg os sikker på min er.

Men er du helt sikker på den alder til dig du  ligner ik en på en dag over 35... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.