Kan det virkelig passe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2008

Mette+Mathias

Ikke lige i dag, men vi har da haft tændt for nogle uger siden, da der var nogle kolde dage.

Jeg er fløjtende ligeglad med hvad dato det er, hvis jeg fryser så fryser jeg, og så åbner jeg for varmen. Omvendt så er der vel heller ingen som åbner for varmen en bestemt dato, hvis de ikke fryser? ;)

Her i starten er der også kun åbent om aftenen, - det varer heldigvis et stykke tid før det bliver nødvendigt at åbne om dagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2008

Mathilde

Her har vi ikke tændt for varmen endnu...
Jeg må nu indrømme at jeg er begyndt at småfryse, men så tager jeg lidt ekstra tøj på og sparer på varmen;)

Anmeld

4. september 2008

Pia.

vi har en aften haft gang i brændeovnen, men ikke tændt varmen endnu...
(H)

Anmeld

4. september 2008

A.

Jeanne skriver:

at jeg allerede skal tænde for varmen (?) Jeg synes bare vores lejelighed er piv kold i dag, så jeg har tændt i køkken og stue. Meget imod min vilje. Er det ikke alt for tidligt? Andre med varme på?

>(>(>(ja jeg har tænd for varme men den duer ikke>(>(sikke noget l....

Anmeld

4. september 2008

Monique

Vi har heller ikk tændt for varmen endnu selvom jeg nu godt kunne finde på det oppe i soveværelset om natten.
Der er simpelthen så koldt meeen kæresten mener at det er lige tidligt nok så vi venter lidt endnu

Anmeld

4. september 2008

twinboys

Ja siden i tirsdags har vi tændt for brændeovnen og ikke fyldt mere i ...Bare lige for at få lidt varme og selvfølgelig hyggen...

Vi bruger brændeovnen som størstedel til at varme vores hus op...

Det er billigst...

Majbritt(H)

Anmeld

4. september 2008

MorCamilla

Vi har tændt for varmen på badeværelset, jeg synes at det er for kolde til Mikkel skal i bad osv der oppe uden at der er varme på.. Men vi plejer heller ikke at gøre det før omkring oktober, men i år har vi gjort det lidt før..:$

Anmeld

4. september 2008

1977

Profilbillede for 1977
Dejligt at høre at jeg ikke er den eneste. :) Nu bor vi noget gammel l*** og med alt den regn vi har haft, har der været sådan fugtig kold - hvis i forstår hvad jeg mener. Men det er væk nu og radiatorene står på 1. Så holder vi da fugten væk. :P

Normalt skal vi også langt hen før jeg tænder for varmen. Faktisk så langt at vi ikke har forbrugt den budgetteret varme for maj endnu. Så jeg håber på en lille check til næste afregning ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.