Kan det virkelig passe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. september 2008

1977

Profilbillede for 1977
at jeg allerede skal tænde for varmen (?) Jeg synes bare vores lejelighed er piv kold i dag, så jeg har tændt i køkken og stue. Meget imod min vilje. Er det ikke alt for tidligt? Andre med varme på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2008

Plysbjørnen

Vi er også så småt ved at tænde for varmen her... Har i hvert fald tændt på Laura's værelse, og været nød til at lukke vinduet i soveværelset, fordi det er blevet for koldt...:( Betina

Anmeld

4. september 2008

A.

har lige tænd for varme da jeg synes at det er kold

Anmeld

4. september 2008

Honningblomst

NEJ!! og der kommer heller ikke varme på før tidligst i oktober....det er simpelthen for dyrt og jeg bliver nød til at spare. Men jeg synes nu heller ikke der er koldt herhjemme..:)
Knus Eva

Anmeld

4. september 2008

sbs78

vi har haft gang i brændeovnen i dag, synes det var så koldt her hjemme. Men giver Eva ret, for her hjemme kommer der heller ikke varme på før 1 Oktober.

Anmeld

4. september 2008

Mie A

jeg har det modsatte problem... men det er sgi nok fordi at jeg er gravid :D

Anmeld

4. september 2008

lonemus

Eva skriver:

NEJ!! og der kommer heller ikke varme på før tidligst i oktober....det er simpelthen for dyrt og jeg bliver nød til at spare. Men jeg synes nu heller ikke der er koldt herhjemme..:)
Knus Eva

Vi har heller ikke tændt endnu..syntes stadig vi har det meget varmt...jeg var da ved at koge til af varme i nat og måtte op og tænde air-conditionen!!!

Jeg regner heller ikke med vi tænder for varmen før til oktober....det plejer vi gerne at gøre.....!

Lone

Anmeld

4. september 2008

Becks

Der bliver først tændt for vores varme herhjemme 1/10, det er noget boligselskabet har bestemt... Men hvis det er som sidste år hvor det var rimelig koldt, så plejer de gerne at tænde for den før...

Men nu er jeg pænt nærrig med varme haha, så jeg plejer at tænde stearinlys, tage varmt tøj på og putte mig 2 dyner :D:P

Knus Beck som fik 4700 tilbage i varme sidste gang (C)

Anmeld

4. september 2008

Joan ( Smallie )

Vi har heller ikke puttet noget i fyret endnu. Men syntes nu også jeg har det fint nok.

Men vi har det jo nemt det er jo bare at gå ud og fyre og så er der varmt på i løbet af en halv time. Og hvis det så er varmt dagen efter så fyre vi jo bare ikke.;)

Joan

Anmeld

4. september 2008

Katjaro

nej - og har heller ikke været tæt på at tænde.

Her er dejligt lunt endnu.

Hilsen katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.