Facebook og cookies?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

Bryndis

Valle81 skriver:

Jeg gik på via facebook.com og ikke facebook.dk så¨kom jeg direkte på:0)

Så kunne jeg også Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

SussieThyssen

Bryndis skriver:

Jeg har prøvet begge dele og den gider stadig ikke ??

Godt så...næste trin!!
Så må den have det the hard way.
Ind under Funktioner>Internetindstillinger>Generelt
Og vælg "Slet"
Derved vil du slette alle cookies og midlertidige internet indstillinger.
Når den er færdig, genstarter du..og så må du se hvad der så sker.

Anmeld

21. december 2010

Pena

Valle81 skriver:

Jeg gik på via facebook.com og ikke facebook.dk så¨kom jeg direkte på:0)

Nøjagtig det samme gjorde jeg. Prøvede nemlig det Sussie skriver, hvilket jeg fik googlet mig frem til, men det hjalp ikke. Så .com er min løsning pt.

Anmeld

21. december 2010

Pena

SussieThyssen skriver:

Godt så...næste trin!!
Så må den have det the hard way.
Ind under Funktioner>Internetindstillinger>Generelt
Og vælg "Slet"
Derved vil du slette alle cookies og midlertidige internet indstillinger.
Når den er færdig, genstarter du..og så må du se hvad der så sker.

Jeg gjorde det du skrev, hvilket jeg fandt ud af ved at google, men det hjalp ikke. Fandt så et sted hvor de sagde at man skulle prøve .com istedet for .dk det hjalp.

Der sker aldrig en dyt på min facebook, men går nærmest i panik hvis det ikke virker. Hihi.

Men du har ret i det du skriver, det er også det jeg fik googlet mig frem til i nat, hvor jeg brugte en hel time på det, og ærligt talt var ved at få horn i panden af galskab

Anmeld

21. december 2010

SussieThyssen

Pena skriver:

Jeg gjorde det du skrev, hvilket jeg fandt ud af ved at google, men det hjalp ikke. Fandt så et sted hvor de sagde at man skulle prøve .com istedet for .dk det hjalp.

Der sker aldrig en dyt på min facebook, men går nærmest i panik hvis det ikke virker. Hihi.

Men du har ret i det du skriver, det er også det jeg fik googlet mig frem til i nat, hvor jeg brugte en hel time på det, og ærligt talt var ved at få horn i panden af galskab

.com   ????
Ehhh..hvad mener du søde ven..er lige lidt mystificeret...jeg har da ikke skrevet nogle internetadresser..eller har jeg??? 

Men bortset fra det, så er det java'en der giver problemer og den finder du på java.com og så downloader man den der 

Anmeld

21. december 2010

Pena

SussieThyssen skriver:

.com   ????
Ehhh..hvad mener du søde ven..er lige lidt mystificeret...jeg har da ikke skrevet nogle internetadresser..eller har jeg??? 

Men bortset fra det, så er det java'en der giver problemer og den finder du på java.com og så downloader man den der 

Sorry

Det jeg prøvede at sige var at dine råd hjalp ikke, men at jeg kunne komme på ved at gå på facebook.com istedet for facebook.dk.

Dine råd er også dem man finder ved at google problemet, så det er de rigtige råd du har givet. Det er åbenbart bare ikke lige det der hjalp for mig her, og andre kan jeg se i tråden, så tror fejlen har lagt hos facebook.

Anmeld

21. december 2010

JustinsMoar

Jeg kan heller ikke komme på her på computeren..

Godt man har en iPhone ved siden af!

Anmeld

21. december 2010

SussieThyssen

Pena skriver:

Sorry

Det jeg prøvede at sige var at dine råd hjalp ikke, men at jeg kunne komme på ved at gå på facebook.com istedet for facebook.dk.

Dine råd er også dem man finder ved at google problemet, så det er de rigtige råd du har givet. Det er åbenbart bare ikke lige det der hjalp for mig her, og andre kan jeg se i tråden, så tror fejlen har lagt hos facebook.

Nåååhhh LOL

Jamen prøv lige at opdatere din java alligevel.
og nej..jeg kan heller ikke komme på via den danske..så antager at de ikke har fået java opdateringen på plads på de danske servere endnu

Anmeld

21. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

21. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

JustinsMor skriver:

Jeg kan heller ikke komme på her på computeren..

Godt man har en iPhone ved siden af!

www.facebook.com/home.php det virker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.