Facebook og cookies?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. december 2010

Pena

Hejsa

Ville lige prøve at gå på facebook. Men den vil ikke lade mig komme på. Skriver noget om nogle cookies...

Cookies er ikke aktiveret i din browser. Juster dine sikkerhedsindstillinger, før du fortsætter

Jeg har hørt ordet før, men er der nogen der ved hvad problemet er? Og hvordan det løses?

Jeg var på facebook for et par timer siden uden problemer, og har intet lavet på computeren imens.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Pena

Nå nu har jeg brugt en time på at google problemet. Er kommet frem til at det vist er facebook den er gal med. Så behøver vist ingen hjælp.

Anmeld

21. december 2010

JacobsMoar

Hvorfor så jeg ikke din tråd lidt før ? Jeg kan heller ikke komme på..

Men HURRAAAAA, hvis det ikke er min computer den er gal med..

Anmeld

21. december 2010

Maja88

heller ikke her...

men jeg kom på gennem et link grundet en kommenteret status.. den vej vil den gerne.

Anmeld

21. december 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvorfor så jeg ikke din tråd noget før - har siddet her og bandet og svovlet over, at jeg ikke kunne komme på

Anmeld

21. december 2010

D-Micka

Ingen problemer her .. 

Anmeld

21. december 2010

Valle81

Jeg kan heller ikke kommepå - ej heller på mit netbank!!!

Anmeld

21. december 2010

SussieThyssen

Har I fået de seneste opdateringer fra Microsoft?
Tjek det lige..
Derefter går I ind under Funktioner-Internetindstillinger og tjekker ind under Beskyttelse af personlige oplysninger og ser hvordan indstillingen er sat. Den skal sættes til >mellem<.
Genstart computeren
Prøv så om det virker.
Hvis ikke må I ind og slette cookies og midlertidige internetfiler, genstarte og prøve igen.
Skriv igen, hvis det fortsat driller.

Kærligst
Sussie
PS: En cookie er en lille fil, der lægger sig som en genvej på din computer. Den husker for computeren hvilke steder du har været og genkender ordrer. Det gør at din computer arbejder hurtigere, sådan at man ikke skal igennem 127 forskellige steder først, men kan gå direkte til stedet.

Anmeld

21. december 2010

Bryndis

SussieThyssen skriver:

Har I fået de seneste opdateringer fra Microsoft?
Tjek det lige..
Derefter går I ind under Funktioner-Internetindstillinger og tjekker ind under Beskyttelse af personlige oplysninger og ser hvordan indstillingen er sat. Den skal sættes til >mellem<.
Genstart computeren
Prøv så om det virker.
Hvis ikke må I ind og slette cookies og midlertidige internetfiler, genstarte og prøve igen.
Skriv igen, hvis det fortsat driller.

Kærligst
Sussie
PS: En cookie er en lille fil, der lægger sig som en genvej på din computer. Den husker for computeren hvilke steder du har været og genkender ordrer. Det gør at din computer arbejder hurtigere, sådan at man ikke skal igennem 127 forskellige steder først, men kan gå direkte til stedet.

Jeg har prøvet begge dele og den gider stadig ikke ??

Anmeld

21. december 2010

Valle81

Bryndis skriver:

Jeg har prøvet begge dele og den gider stadig ikke ??

Jeg gik på via facebook.com og ikke facebook.dk så¨kom jeg direkte på:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.