Hvilke dyr har i, i hjemmet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

Hasselnødden

Pena skriver:

Jeg har lige tilladt mig at bruge dit Ghandi citat på min facebook. For det er jo så sandt så sandt. Det kunne Danmark godt lære lidt af.

Jeg tvivler på Mahatma Ghandi har noget imod det  

Her er et fra Hippocrates

"The soul is the same in all living creatures although the body of each is different."

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

twinny

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Herhjemme har vi vores kat Disaya, som jeg har "lånt"  i 2007 da hun blev mishandlet i sit tidl. hjem.

Når vi er i sommerhus er hun med, det ligger ned til stranden og tæt på skov - til at begynde med havde hun snor på når hun gik med os rundt i terrænnet, idag går hun selv med enten foran eller bag os - helst forrest Hun er helt igennem vidunderlig. Vi ville have mange flere kæledyr, hvis ikke min kommende mand havde nej-hatten på, men regner med at få hund senere som skal hedde Max og være en labrador eller golden retriever, som hans barndomshund.

Når jeg går på pension, ja hvis ikke før håber jeg at åbne mit eget sted for katte og hunde ingen ønsker mere så de får et himmelsk liv til det sidste.

Apropos kattenavne: Bimse, Silke, Gråsse, Zorya, Zimba, Zora, Kisser, Vitte, Laban, Coke, Baby, Spooky, Nimse, Nemo, Orca, Gråmis, Mulle, Mullen, Disaya, Mokka, Bailey, Simba o. m.fl.

Det har jeg tænkt over jeg gerne ville engang.... hvor de kan nyde livet og få mad på et sølvfad...

I forlængelse med en dyrlægeklinik...

Anmeld

21. december 2010

Hasselnødden

Baby-støv skriver:

Det har jeg tænkt over jeg gerne ville engang.... hvor de kan nyde livet og få mad på et sølvfad...

I forlængelse med en dyrlægeklinik...

Det kunne være vi skulle teame op til den tid?! Og ja selvf. i samarbejde med en dyrlægeklinik.

Anmeld

21. december 2010

twinny

Det kunne være vi skulle teame op til den tid?! Og ja selvf. i samarbejde med en dyrlægeklinik.

Det er jeg helt sikkert med på....  til den tid er jeg forhåbentlig uddannet dyrlæge.....

Anmeld

21. december 2010

uduak

Low skriver:

Det er også det jeg tænker. Hvis jeg engang skal have sådan en så bliver det min første racehund og for at være sikker på at det er en hund jeg ved hvad er, så vil jeg også have gode papir på . Men det skulle ikke være for at udstille den eller på hvalpe på den.

Tvivler også på vi nogensinde kommer på en udstilling med ham, det siger mig ikke rigtig noget. Hovedgrunden ved os med stamtavlen er også at få den hund vi ønsker og sundheden, og skal kun bruges til avl vis han kan avlskåres og bidrage med noget godt til racen.

Anmeld

21. december 2010

Pena

Oss mig, oss mig

Anmeld

21. december 2010

twinny

Oss mig, oss mig

Hihi.. alle dyreelskerne...  Jeg ville glæde mig så meget til komme på arbejde hver dag.

Til er der er på facebook, sys jeg i skulle gå ind at kigge på ham her:

Eric Rescue Ink Bellow..

De gør et fantastisk stykke arbejde, sad og græd over hvordan en hund så ud... Vesper..... prøv at se hva mennesket havde gjort  ved ham....

Anmeld

21. december 2010

mybaby-girl

Halløj !

Her i huset har vi to katte og en hund, som vi er meget glade for

Det første billede er af vores hund som bliver 2 år d. 21 januar 2011, det andet er vores kat Simba som kan åbne køleskabe og det sidste er buster som ligger alle steder hvor han ikk skal ligge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. december 2010

Miamaja

Pia. skriver:

Jamen her hjemme bor der 2 Labrador Retrivere ... En Brun hanhund (Matti) Og en lys Tæve (Jemma) Så har jeg 3 kaniner - 2 af dem (Molly og Fuzzer) går I kaningård I haven og den sidste dreng (Emil) bor her inde I et stort indendørsbur. Så har vi lille pjuske som er et guldhamster og så har vi lidt fisk (der er ikke så mange tilbage) ...

Knus Pia - som ikke har billeder lige her, men de fleste af jer er vist også blevet pint igennem tiden med mine dyrebilleder...

Ork nej, Vi elsker dine billeder af vovserne. hvalpene er flyttet hjemmefra?

Anmeld

21. december 2010

Miamaja

Low skriver:

Jeg har du "dræber" hunde.

Begge er tæver. Den store hedder Tui, er 3 år og vejer 40kg. Den lille hedder Keela, er 2 år og vejer 20 kg.

Tio vores den store har en 'draeber hunde' ven i parken som elsker at lege fangeleg. skonne billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.