Hvilke dyr har i, i hjemmet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

Pena

Baby-støv skriver:

To dejlige katte og to hunde... schæfer og gårdhund.

De katte har du sgu trænet meget godt. Haha hvor sjovt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Hasselnødden

twinboys skriver:

Her er mine kæledyr...Casper, Oliver & Alexander

De er også fine.

Anmeld

20. december 2010

Low

uduak skriver:

Vi har en dejlig Rottedreng(Batman) på 8 måneder. Og så vores huskat på 1 1/2 år, som børnene har givet navnet missekat

Han ser rigtig smuk ud . Om nogle år endnu og mine hunde ikke lever mere(Jeg håber selvfølgelig at de får et langt og godt liv, forstå mig ret) så kunne jeg også tænke mig sådan en der . Er han en ren race?

Anmeld

20. december 2010

twinny

Pena skriver:

De katte har du sgu trænet meget godt. Haha hvor sjovt

Ha ha  Jeg kom ind og så dem ligge sådan på sengen og sove.... så mig i gang med kameraet...

Anmeld

21. december 2010

Pena

Baby-støv skriver:

Ha ha  Jeg kom ind og så dem ligge sådan på sengen og sove.... så mig i gang med kameraet...

Ja det er ret heldigt. Min killing går altid hen og gnider hovedet mod kameraet, så har nærmest ingen billeder af den. Eller ihvertfald kun meget close ups.

Anmeld

21. december 2010

twinny

Pena skriver:

Ja det er ret heldigt. Min killing går altid hen og gnider hovedet mod kameraet, så har nærmest ingen billeder af den. Eller ihvertfald kun meget close ups.

Haha... Jaah kender det...  Også gerne numsen bagefter....

Anmeld

21. december 2010

uduak

Low skriver:

Han ser rigtig smuk ud . Om nogle år endnu og mine hunde ikke lever mere(Jeg håber selvfølgelig at de får et langt og godt liv, forstå mig ret) så kunne jeg også tænke mig sådan en der . Er han en ren race?

Det kan jeg godt forstå, det er også bare en dejlig race vis man har sat sig ordentlig ind i den 

ja han har DKK, ikke en hund jeg personligt ville købe uden stambog.

Anmeld

21. december 2010

Pena

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

De er også fine.

Jeg har lige tilladt mig at bruge dit Ghandi citat på min facebook. For det er jo så sandt så sandt. Det kunne Danmark godt lære lidt af.

Anmeld

21. december 2010

Hasselnødden

Herhjemme har vi vores kat Disaya, som jeg har "lånt"  i 2007 da hun blev mishandlet i sit tidl. hjem.

Når vi er i sommerhus er hun med, det ligger ned til stranden og tæt på skov - til at begynde med havde hun snor på når hun gik med os rundt i terrænnet, idag går hun selv med enten foran eller bag os - helst forrest Hun er helt igennem vidunderlig. Vi ville have mange flere kæledyr, hvis ikke min kommende mand havde nej-hatten på, men regner med at få hund senere som skal hedde Max og være en labrador eller golden retriever, som hans barndomshund.

Når jeg går på pension, ja hvis ikke før håber jeg at åbne mit eget sted for katte og hunde ingen ønsker mere så de får et himmelsk liv til det sidste.

Apropos kattenavne: Bimse, Silke, Gråsse, Zorya, Zimba, Zora, Kisser, Vitte, Laban, Coke, Baby, Spooky, Nimse, Nemo, Orca, Gråmis, Mulle, Mullen, Disaya, Mokka, Bailey, Simba o. m.fl.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. december 2010

Low

uduak skriver:

Det kan jeg godt forstå, det er også bare en dejlig race vis man har sat sig ordentlig ind i den 

ja han har DKK, ikke en hund jeg personligt ville købe uden stambog.

Det er også det jeg tænker. Hvis jeg engang skal have sådan en så bliver det min første racehund og for at være sikker på at det er en hund jeg ved hvad er, så vil jeg også have gode papir på . Men det skulle ikke være for at udstille den eller på hvalpe på den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.