Åh hvor er der laaaaaaang tid til Januar......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

Hvem?

Kruse90 skriver:

årrh din stakkel
ØV.

Håber snart det blir bedre, at sussies råd hjælper

Glæder mig til at hilse på dig, din søn og din kommende søn

Jeg krydser mine fingre for der er bare noget der hjælper, det er håbløst ulideligt - ih tænk at man kan sidde og brokke sig, mens der er andre, som dig, der kæmper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

frk Jensen

SanneBoe skriver:

Ja, for hund'e - de kan jo rende med hele pensionopsparingen, hvis de fik fat i det berømte skab, phu ha...... Ja hvis apoteket i Hammershøj pludselig begynder at udvide, så det sgu mig der har betalt det!

Hehe... det kan være at de skal slås sammen med hobro apotek..
De kan dælme få et giga apotek med de penge vi smider der hver måned.

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

SanneBoe skriver:

Ih altså, Sussie - hvor ved du alt sådan noget fra, det vil jeg da helt klart gøre, tror også manden ville sætte pris på at have en friaften fra at være kløpind.

Leveren skulle være i tiptop, så der er ikke noget at hente der, de har snakket om at bebs er noget stor i forhold til hvor langt jeg er henne, men har ikke hørt mere til det, så regner ikke med der er noget der...

Arvelig viden kombineret med at min farfar var læge, min far laborant og kemiingeniør og min morfar også var det, og så har jeg selv læst og læst hele livet. og det sat sammen med egne erfaringer og andres..ja, så kan jeg anbefale dig at se om ikke det skulle hjælpe, som det har hjulpet så mange andre. 

Vedr. kalken, så prøv om ikke du kan få helt almindelig Calcium lactat, men du kan også godt bruge calcium fosfat. Og HUSK uden D vitamin. Se på pakningen hvor mange du skal tage til normal dosis dagligt. Er det en eller 2 så tager du dem + når kløen er særligt slem tager du en eller 2 mere. Så skulle kløen gerne klinge lidt af efter en halv times tid.
Men jeg vil gerne høre hvordan du synes det virker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.