SanneBoe skriver:
Ih altså, Sussie - hvor ved du alt sådan noget fra, det vil jeg da helt klart gøre, tror også manden ville sætte pris på at have en friaften fra at være kløpind.
Leveren skulle være i tiptop, så der er ikke noget at hente der, de har snakket om at bebs er noget stor i forhold til hvor langt jeg er henne, men har ikke hørt mere til det, så regner ikke med der er noget der...

Arvelig viden kombineret med at min farfar var læge, min far laborant og kemiingeniør og min morfar også var det, og så har jeg selv læst og læst hele livet. og det sat sammen med egne erfaringer og andres..ja, så kan jeg anbefale dig at se om ikke det skulle hjælpe, som det har hjulpet så mange andre. 
Vedr. kalken, så prøv om ikke du kan få helt almindelig Calcium lactat, men du kan også godt bruge calcium fosfat. Og HUSK uden D vitamin. Se på pakningen hvor mange du skal tage til normal dosis dagligt. Er det en eller 2 så tager du dem + når kløen er særligt slem tager du en eller 2 mere. Så skulle kløen gerne klinge lidt af efter en halv times tid.
Men jeg vil gerne høre hvordan du synes det virker.

Anmeld