Åh hvor er der laaaaaaang tid til Januar......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Hvem?

Et simpelt brokke-indlæg fra mig, jeg har noget tid døjet rigtig rigtig rigtig meget med kløe på ben og mave samt mine ben er nu 4 gange normal størrelse og mine hæle er fuldstændig sprækket, alligevel mener min læge vi har gjort alt hvaf han kunne, han har givet mig forskellige binyrebarkhormon-cremer, lokalbedøvende cremer og antihistaminer, og INTET hjælper, det klør og klør og sidst på dagen magter jeg bare ikke at gå mere, da min e hæle gør sååååå ondt, er desværre KUN i uge 33+3, phu ha der er laaaaaang vej endnu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

frk Jensen

SanneBoe skriver:

Et simpelt brokke-indlæg fra mig, jeg har noget tid døjet rigtig rigtig rigtig meget med kløe på ben og mave samt mine ben er nu 4 gange normal størrelse og mine hæle er fuldstændig sprækket, alligevel mener min læge vi har gjort alt hvaf han kunne, han har givet mig forskellige binyrebarkhormon-cremer, lokalbedøvende cremer og antihistaminer, og INTET hjælper, det klør og klør og sidst på dagen magter jeg bare ikke at gå mere, da min e hæle gør sååååå ondt, er desværre KUN i uge 33+3, phu ha der er laaaaaang vej endnu!

har du prøvet marselisborgcreme? Hvis du ikke vil købe et halv kg, kan du bare komme forbi og få en klat smurt på..

Det er der eneste creme der hjælper på marcus´s eksem.

Anmeld

20. december 2010

Hvem?

Ungermann skriver:

har du prøvet marselisborgcreme? Hvis du ikke vil købe et halv kg, kan du bare komme forbi og få en klat smurt på..

Det er der eneste creme der hjælper på marcus´s eksem.

Ja, det er den der har virket bedst, men slet slet ikke nok - åh det er så frygteligt.

Må godt nok ærligt indrømme at jeg glæder mig til jeg er færdig med det er graviditetsræs, åh det ta'r kræfter og især når ham på 11 mdr. også skal løftes rundt på.

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

SanneBoe skriver:

Stakkels dig, og det er ikke din lever, der brokker sig??
Well du kan afhjælpe det meget hvis du tager ekstra B2 vitamin, især det på hælene.
Tag en om dagen i 14 dage og hold en pause i 8 dage, og så en om dagen i 8 dage og 14 dages pause, og det gør du så fremover. 1 om dagen i 8 dage og 14 dages pause.
Det vil også hjælpe dig rigtigt meget at spise mængder af ekstra kalk, men køb den uden D vitamin, for du får det D vitamin du skal bruge i dine gravitaminer. Det kan du få i håndkøb ligesom B2'erne.
Kalken hjælper til at neutralisere histaminerne i din krop, og når man reagerer så voldsomt så forbruger du al din kalk både fra kosten og de almindelige vitaminer du får.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. december 2010

frk Jensen

SanneBoe skriver:

Ja, det er den der har virket bedst, men slet slet ikke nok - åh det er så frygteligt.

Må godt nok ærligt indrømme at jeg glæder mig til jeg er færdig med det er graviditetsræs, åh det ta'r kræfter og især når ham på 11 mdr. også skal løftes rundt på.

Jeg har hørt at den fedt creme de har i matas også skulle være rigtig god.. Den koster vist en flad 50ér for en tube. Det kunne jo være det kan tage kløen.

Ja det må være super hårdt at have en baby på armen og en i maven

Anmeld

20. december 2010

Hvem?

SussieThyssen skriver:

Stakkels dig, og det er ikke din lever, der brokker sig??
Well du kan afhjælpe det meget hvis du tager ekstra B2 vitamin, især det på hælene.
Tag en om dagen i 14 dage og hold en pause i 8 dage, og så en om dagen i 8 dage og 14 dages pause, og det gør du så fremover. 1 om dagen i 8 dage og 14 dages pause.
Det vil også hjælpe dig rigtigt meget at spise mængder af ekstra kalk, men køb den uden D vitamin, for du får det D vitamin du skal bruge i dine gravitaminer. Det kan du få i håndkøb ligesom B2'erne.
Kalken hjælper til at neutralisere histaminerne i din krop, og når man reagerer så voldsomt så forbruger du al din kalk både fra kosten og de almindelige vitaminer du får.

Kærligst
Sussie

Ih altså, Sussie - hvor ved du alt sådan noget fra, det vil jeg da helt klart gøre, tror også manden ville sætte pris på at have en friaften fra at være kløpind.

Leveren skulle være i tiptop, så der er ikke noget at hente der, de har snakket om at bebs er noget stor i forhold til hvor langt jeg er henne, men har ikke hørt mere til det, så regner ikke med der er noget der...

Anmeld

20. december 2010

Hvem?

Ungermann skriver:

Jeg har hørt at den fedt creme de har i matas også skulle være rigtig god.. Den koster vist en flad 50ér for en tube. Det kunne jo være det kan tage kløen.

Ja det må være super hårdt at have en baby på armen og en i maven

Har en grøn en derinde fra (kan ikke huske navnet og magter ikke rejse mig, selvom jeg faktisk sidder helt af helved til), ellers tror jeg faktisk jeg er ved at have et hel apotek i skabet, så holder nok udsalg af cremer til Januar om ikke før :O)

Anmeld

20. december 2010

frk Jensen

SanneBoe skriver:

Har en grøn en derinde fra (kan ikke huske navnet og magter ikke rejse mig, selvom jeg faktisk sidder helt af helved til), ellers tror jeg faktisk jeg er ved at have et hel apotek i skabet, så holder nok udsalg af cremer til Januar om ikke før :O)

okay... jeg aner faktisk ikke om den er grøn

Jeg tror sgu vi kan holde udsalg sammen.. har efterhånden fået mit samlet en STOOOOOR samling af cremer.. Yikes der er for SYGT mange penge i de crémer der! (det er sgu lige før de skal forsikres )

Anmeld

20. december 2010

Kruse90

årrh din stakkel
ØV.

Håber snart det blir bedre, at sussies råd hjælper

Glæder mig til at hilse på dig, din søn og din kommende søn

Anmeld

20. december 2010

Hvem?

Ungermann skriver:

okay... jeg aner faktisk ikke om den er grøn

Jeg tror sgu vi kan holde udsalg sammen.. har efterhånden fået mit samlet en STOOOOOR samling af cremer.. Yikes der er for SYGT mange penge i de crémer der! (det er sgu lige før de skal forsikres )

Ja, for hund'e - de kan jo rende med hele pensionopsparingen, hvis de fik fat i det berømte skab, phu ha...... Ja hvis apoteket i Hammershøj pludselig begynder at udvide, så det sgu mig der har betalt det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.