Skålkopper hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

SussieThyssen

B&J skriver:

hihihihi dog er jeg kun 23 men kan kun huske det kløede hihihihi

mange tak

Så skulle du bare prøve at have skoldkopper som 21 årig
Det er ikke spor sjovt LOL

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

B&J

SussieThyssen skriver:

Så skulle du bare prøve at have skoldkopper som 21 årig
Det er ikke spor sjovt LOL

hiihihhih.... ja tror slet ikke det er sjovt... er glad for jeg vist kun var 4 eller 5år

Anmeld

20. december 2010

Koen.

B&J skriver:

hihihihi dog er jeg kun 23 men kan kun huske det kløede hihihihi

mange tak

Ja og lå med 41 i feber i 5 dage, uh har ALDRIG været SÅ syg førMen hold op folk gloede når man sagde man var 19 og havde skoldkopper

Anmeld

20. december 2010

B&J

lillespurv20 skriver:

Ja og lå med 41 i feber i 5 dage, uh har ALDRIG været SÅ syg førMen hold op folk gloede når man sagde man var 19 og havde skoldkopper

ja tror jeg på det må være lidt kig væk alle sammen hø hø hø godt de er væk igen

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

lillespurv20 skriver:

Ja..ved gud..man ligner en der har fået russisk byldepest eller sådan noget
Og kløen..er du gal..jeg troede mit hoved skulle eksplodere af kløe, både i ørerne og inde i hjernen.

Anmeld

20. december 2010

B&J

SussieThyssen skriver:

Ja..ved gud..man ligner en der har fået russisk byldepest eller sådan noget
Og kløen..er du gal..jeg troede mit hoved skulle eksplodere af kløe, både i ørerne og inde i hjernen.

åhh det må være så slemt og åhh det er slet ikke sjovt når det klør det er lige før man kunne finde på af tage en stålbørste og klø løs men man må jo ikke

Anmeld

20. december 2010

Pige2009

B&J skriver:

Her er et billede ikke så godt da lyset ikke lige ville som jeg ville

Jeg tror det er skoldkopper!  Ring til lægen imorgen og få en tid, så du kan få det be- eller afkræftet. Hvis det er skoldkopper, kan det lindre kløen ved at smøre dem med zinkliniment, som fås på apoteket 

Rigtig god bedring

Anmeld

20. december 2010

B&J

Baagøe skriver:

Jeg tror det er skoldkopper!  Ring til lægen imorgen og få en tid, så du kan få det be- eller afkræftet. Hvis det er skoldkopper, kan det lindre kløen ved at smøre dem med zinkliniment, som fås på apoteket 

Rigtig god bedring

jaaa... vil bare helst ikke have ham ud for han har øjen betændelse og en næse der læber og hoste oven i det hele

Anmeld

20. december 2010

Pige2009

B&J skriver:

jaaa... vil bare helst ikke have ham ud for han har øjen betændelse og en næse der læber og hoste oven i det hele

Jeg synes nu alligevel, du skal ringe til læge og få en tid

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

B&J skriver:

åhh det må være så slemt og åhh det er slet ikke sjovt når det klør det er lige før man kunne finde på af tage en stålbørste og klø løs men man må jo ikke

Nej...puuhha.
Godt små børn ikke har helt de samme gener.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.