Skålkopper hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

SussieThyssen

B&J skriver:

Der er et billede nu men man kan ikke så godt se dem på billede og de er også på ryggen

Det kunne godt ligne optakten til skoldkopper, men også noget af en anden slags.
Er der feber eller har der været feber inden for de sidste par dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

B&J

SussieThyssen skriver:

Det kunne godt ligne optakten til skoldkopper, men også noget af en anden slags.
Er der feber eller har der været feber inden for de sidste par dage.

ja der var feber igår.... håber ikke det er noget han ikke kan tåle

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

B&J skriver:

ja der var feber igår.... håber ikke det er noget han ikke kan tåle

Næ...kan lyde som om det kan være den der fod-hånd-mund virus eller hvad den nu hedder.
Den kan nemlig give feber et døgns tid i forvejen og så slår de ud. Det er ret fredeligt og går hurtigt over igen.
Det kan også være tænder...somme tider får børn udslet af at få tænder.
En del børnesygdomme starter med feber 4 til 1 døgn i forvejen.
Men hvis det var noget han ikke kan tåle vil det ikke se sådan ud..det kan jeg roligt love dig for...er der nogen der ved noget om udslet, så er det mig...af erfaring på egen krop.
Jeg går ud fra at trolden er vaccineret mod de gængse børnesygdomme??

Anmeld

20. december 2010

Koen.

20. december 2010

B&J

SussieThyssen skriver:

Næ...kan lyde som om det kan være den der fod-hånd-mund virus eller hvad den nu hedder.
Den kan nemlig give feber et døgns tid i forvejen og så slår de ud. Det er ret fredeligt og går hurtigt over igen.
Det kan også være tænder...somme tider får børn udslet af at få tænder.
En del børnesygdomme starter med feber 4 til 1 døgn i forvejen.
Men hvis det var noget han ikke kan tåle vil det ikke se sådan ud..det kan jeg roligt love dig for...er der nogen der ved noget om udslet, så er det mig...af erfaring på egen krop.
Jeg går ud fra at trolden er vaccineret mod de gængse børnesygdomme??

Du har lige frelds mit hjerte var så bange for det var noget han ikke kunne tåle... åhh så er jeg rolig så må vi se om det går væk igen

mange mange tak

Anmeld

20. december 2010

4kløver

min lå med feber i 2 dage havde en feber fri dag og dagen efter var hun fyldt med røde knopper.. det var bare feber knopper

Anmeld

20. december 2010

B&J

lillespurv20 skriver:

Sådan så opstarten af mine skoldkopper ud

https://www.baby.dk/debat/52006pi1/gode-raad/19-aar -gammel-og-boernesygdomme.aspx

det ser slet ikke godt ud håber du er kommet over det .. ja sådan ser han ikke ud...

Anmeld

20. december 2010

B&J

4kløver skriver:

min lå med feber i 2 dage havde en feber fri dag og dagen efter var hun fyldt med røde knopper.. det var bare feber knopper

okay men hans feber var lige 38,5 igår og der har ikke været noget siden

Anmeld

20. december 2010

Koen.

B&J skriver:

det ser slet ikke godt ud håber du er kommet over det .. ja sådan ser han ikke ud...

Ja, det er ½ år siden, men wow en hård omgang Håber du finder ud af hvad det er med lillemanden

Anmeld

20. december 2010

B&J

lillespurv20 skriver:

Ja, det er ½ år siden, men wow en hård omgang Håber du finder ud af hvad det er med lillemanden

hihihihi dog er jeg kun 23 men kan kun huske det kløede hihihihi

mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.