Hvornår kan det ses?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

Pige2009

Babyklar skriver:

er helt målløs heh .

Ja, det var også utroligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Moar2011

Baagøe skriver:

Ja, det var også utroligt

ja meget heh ..

Anmeld

21. december 2010

Cris

Ca uge 25 her, anden gang ca uge 19 eller 20

Anmeld

21. december 2010

MorTilSnartFire <3

Meget forskelligt! Ved mig kunne man se det fra uge 10

Her er jeg i uge 17 Hehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. december 2010

MorTilSnartFire <3

Sabrina17 skriver:

Meget forskelligt! Ved mig kunne man se det fra uge 10

Her er jeg i uge 17 Hehe

Undskyld - 19

Anmeld

21. december 2010

mortilnoahogmelina

Jaaa, jeg var i uge 22-23 stykker før jeg ikk kunne skjule mit mere . Så det er MEGET forskelligt .

Nu ved jeg ik hvad du ewr elev som , men jeg er selv elev og vil faktisk sige på min arbejdsplads tog de det ret pænt , du kan jo komme ud for at du bliver "syg" pga din graviditet med kvalme bækkenløsning blødning eller hvad ved jeg . Så hvis jeg var dig ville jeg få det nævnt efter uge 12 , de har jo ingen ret til at fyre dig hvis du har overstået din prøvetid .

Jeg blev desværre selv sygemeldt med bøkkenløsning allerede i uge 19 . Og jeg er lykkelig for at jeg havde nævnt det inden der , da jeg ville føle mig lidt flov at skulle fortælle jeg var gravid og ssamtidig aflevere en sygemelding indtil barsel .

Men held og lykke med det hele .

Knus

Anmeld

25. december 2010

lycly

Pernille08 - Du har ret, sådan havde jeg ikke tænkt på det. Det nok ikke så fedt både at skulle komme og sige man er gravid og samtidig sygemelde sig. Så jeg må nok hellere få det overstået så snart jeg er over 12. uge . Tak for rådet

Anmeld

25. december 2010

Zibi_84

Jeg har engang fået fortalt at det kan komme an på hvor dybt i maven barnet ligger?? Jeg er i uge 14, og jeg kunne ikke skjule det i går(juleaften), den er ikke stor, men buler nok til at det kan ses(og jeg er slank)... Held og lykke med maven;o)

Anmeld

26. december 2010

JustMe

Maja88 skriver:

ved mig kunne man nok se det ved en 12 -13 uger

Samme her. Nogle ville nok tro, at jeg bare havde meget mavefedt (om morgenen), mens andre tydeligt ville kunne se det (især om aftenen).

Anmeld

26. december 2010

Aprilmor11

Lykke F. skriver:

Jeg er lidt nysgerrig efter at vide hvornår man for alvor begynder at kunne se at man er gravid? Jeg er næsten 10 uger henne og gruer for den dag jeg skal fortælle mit arbejde det, da jeg er 19 år og elev.

Så, hvornår kan det sådan ses at man ikke bare er har fået lidt mave, men at man ser gravid ud?

Ved mig kunne man se det tydligt allerede i 12. uge ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.