Hvornår kan det ses?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.970 visninger
30 svar
0 synes godt om
20. december 2010

lycly

Jeg er lidt nysgerrig efter at vide hvornår man for alvor begynder at kunne se at man er gravid? Jeg er næsten 10 uger henne og gruer for den dag jeg skal fortælle mit arbejde det, da jeg er 19 år og elev.

Så, hvornår kan det sådan ses at man ikke bare er har fået lidt mave, men at man ser gravid ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Pige2009

Lykke F. skriver:

Jeg er lidt nysgerrig efter at vide hvornår man for alvor begynder at kunne se at man er gravid? Jeg er næsten 10 uger henne og gruer for den dag jeg skal fortælle mit arbejde det, da jeg er 19 år og elev.

Så, hvornår kan det sådan ses at man ikke bare er har fået lidt mave, men at man ser gravid ud?

Her er jeg 26 uger henne og det kan kun svært ses
https://www.baby.dk/debat/21591pi1/uge-26/maven-253.aspx

Anmeld

20. december 2010

lycly

Nå, jamen så har jeg god tid endnu til at mande mig op. Det kan nemt skjules med min arbejdsuniform

Anmeld

20. december 2010

lara82

Det kommer an på din kropsbygning - hos mig kunne man se det da jeg var 16 uger henne...så det er meget forskelligt. Held og lykke med graviditeten.

Anmeld

20. december 2010

LRJ

Lykke F. skriver:

Det er forskelligt fra kvinde til kvinde hvornår man ser gravid ud min mave kunne man ikk se det på før uge 22 men man kunne se det på mit ansigt da jeg fik meget uren hud af at være gravid

Anmeld

20. december 2010

Sofia

Jeg tror det er meget forskelligt. Da jeg var omkring de 20 uger henne synes jeg det kunne ses tydeligt.

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

Lykke F. skriver:

Et kvarter efter undfangelse....LOL
Eii..det afhænger jo helt af hvordan man er. Hos nogle kan det dårligt skjules fra starten og hos andre skal man faktisk en 5-6 mdr hen.
Tænk på kronprinsesse Mary, selvom hun har 2 derinde, ser hun jo ikke særligt gravid ud, heller ikke selvom hun er lige op over.
Tror bare du må vente og se tiden an, hvis du ikke har mod på at sige det.
Husk bare at det skal være senest 3 mdr før termin.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. december 2010

lycly

Ja, det er rigtigt, 3 måneder før. Det skal jeg nok lige have i mente Tak

Anmeld

20. december 2010

Maja88

ved mig kunne man nok se det ved en 12 -13 uger

Anmeld

20. december 2010

mor til 2 skønne piger .

er 20+3 og jeg kan ikke skjule det mere , men det forskelligt fra person til person  .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.