Weeeee... Vild jubel.... Er bare så glad...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

ønskebørn74

louiseandersen85 skriver:

Ej hvor er det spændende, ved man så hvornår æggene er klar til a blive sat op, altså skal der gå et vis stykke tid eller er det bare så snart sædcellen er sat på plads og bliver i ægget??

Hvordan er chancerne så for a man forbliver gravid? Kan kroppen godt 'demonstrere' ved denne slags kunstige form??

Hvilket Jeg SELVFØLGELIG IKKE håber kan ske.

Ihh hvor er det spændene, du er kommet langt i processen hva... Forhåbentlig snart i mål

her er lidt info til dig... lidt langt at skrive om..... er godt brugt idag.....

http://viewer.zmags.com/publication/3a53a129#/3a53a129/1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

LR85

ønskebarn74 skriver:

her er lidt info til dig... lidt langt at skrive om..... er godt brugt idag.....

http://viewer.zmags.com/publication/3a53a129#/3a53a129/1

haha, kan godt forstå dig. Det er sket meget.

Men igen, tillykke og jeg glæder mig til a kunne følge med i hvad der sker fremover

Anmeld

20. december 2010

AnneH

ønskebarn74 skriver:

Har fået 5 flotte æg ud... Var ved at opgive da de kun fandt 1 i den første æggestok... Men så var der 4 i den anden... De var meget tilfredse med resultatet... De havde jo med vilje sultet en del for at jeg ikke skulle blive syg og overstimolationen... Så nu må vi bare vente og se om de deler sig... Glæder mig til at se mine ægbasser igen...

Og til jer der ikke har prøvet det før... Det er overhovedet ikke slemt... At få sat drop i var det værste... GG

Lene

Hvor dejligt!!!

Anmeld

21. december 2010

tb

hvor er det bare super fedt!!!!!!  der skal nok være et æg eller flere der er klar til i morgen  er det jeres første IVF?? kan ikke huske det

her er alt ok.. er kommet mig nogenlunde over at det ikke lykkedes med ægget.. så må vi se om vi skulle være så heldige at vi kan på den naturlige måde, og hvis ikke så har jeg jo 2 skønne tøser og manden har en lille prinsesse

tina

Anmeld

21. december 2010

ønskebørn74

tb skriver:

hvor er det bare super fedt!!!!!!  der skal nok være et æg eller flere der er klar til i morgen  er det jeres første IVF?? kan ikke huske det

her er alt ok.. er kommet mig nogenlunde over at det ikke lykkedes med ægget.. så må vi se om vi skulle være så heldige at vi kan på den naturlige måde, og hvis ikke så har jeg jo 2 skønne tøser og manden har en lille prinsesse

tina

Ja, det er 1. forsøg...

Og ja du har da de skønneste toprinsesser der!!

Anmeld

21. december 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Tillykke med de fine æg   

Anmeld

21. december 2010

tb

ønskebarn74 skriver:

Ja, det er 1. forsøg...

Og ja du har da de skønneste toprinsesser der!!

jeg fik jo den bette i første IVF  og fik endda kun sat 1 æg op...  alt hvad jeg kan!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.