Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har fået 5 flotte æg ud... Var ved at opgive da de kun fandt 1 i den første æggestok... Men så var der 4 i den anden... De var meget tilfredse med resultatet... De havde jo med vilje sultet en del for at jeg ikke skulle blive syg og overstimolationen... Så nu må vi bare vente og se om de deler sig... Glæder mig til at se mine ægbasser igen...
Og til jer der ikke har prøvet det før... Det er overhovedet ikke slemt... At få sat drop i var det værste... GG
Lene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har fået 5 flotte æg ud... Var ved at opgive da de kun fandt 1 i den første æggestok... Men så var der 4 i den anden... De var meget tilfredse med resultatet... De havde jo med vilje sultet en del for at jeg ikke skulle blive syg og overstimolationen... Så nu må vi bare vente og se om de deler sig... Glæder mig til at se mine ægbasser igen... Og til jer der ikke har prøvet det før... Det er overhovedet ikke slemt... At få sat drop i var det værste... GG Lene
ønskebarn74 skriver: Har fået 5 flotte æg ud... Var ved at opgive da de kun fandt 1 i den første æggestok... Men så var der 4 i den anden... De var meget tilfredse med resultatet... De havde jo med vilje sultet en del for at jeg ikke skulle blive syg og overstimolationen... Så nu må vi bare vente og se om de deler sig... Glæder mig til at se mine ægbasser igen... Og til jer der ikke har prøvet det før... Det er overhovedet ikke slemt... At få sat drop i var det værste... GG Lene
hvor dejligt søde
kæmpe tillykke
knuz
Hvor skønt:-) Jeg for, at de deler sig pænt
Skal i så have dem op igen på onsdag eller?
P.S. Dejligt at høre, at det ikke gjorde ondt
Jeg krydser fingre for dig.KærligstSussie
Weeee søde.. fingre
håber de deler sig og tillykke med de 5 æg
tillykke med de fine æg, hvad jeg kan for jer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128