Er blevet "tude-prinsesse"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

SussieThyssen

Topp skriver:

jeg blev også mere blød efter jeg fik min søn for 11 år siden - men denne gang er det da heeeeelt galt hehe

Hehe ja.
Sad da før og vandede høns over en FB så tårerne stod ud i to fontainer...OMG.
Jeg er håbløst rørstrømsk.
Men selvfølgelig går en del af tuderiet nu af efter et lille stykke tid, men helt det samme bliver det aldrig LOL
Antager hormonerne bare laver en permanent omrokering i tudecentret i hjernen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

SussieThyssen

Tullen85 skriver:

Hehe. jahh det var slemt.. Især de der for dyrenes beskyttelse eller hvad de er for, med alle de dyreunger der lider  Blev pålagt ikke at se velkommen hjem og fra skrot til slot for selv der tudet jeg... Og jeg græder ellers aldrig... hehe

Guud ja...men det kan få selv mig til at vande høns i min høje alder.
Eller de der udsendelser "Sporløs" og dem der med at finde en forsvunden far eller mor
Jeg går helt i opløsning hver gang Hehe.

Anmeld

20. december 2010

Alberts/

sådan havde jeg det også, skulle engang trække heste ud ved min far og der manglede en kabinhage på det ene træktov og jeg syntes jeg vidste hvor de´var men nej så begyndte at tude fordi den var væk haha

Anmeld

20. december 2010

Frk. Himmelblå

Topp skriver:

Hejsa...

Jeg ville lige høre om der er andre der har oplevet at blive en rigtig "tude-prinsesse" sidst i graviditeten - jeg kan tude over ALT - en lille sød bemærkning - et juletræ der stå skævt osv

Sådan havde jeg det slet ikke da jeg ventede min søn - ved ikke om det er fordi jeg fødte for tidligt eller fordi jeg evt. står HELT alene med det denne gang????

Eller om det bare er naturligt at det hele raser afsted sidst i graviditeten..

Andre der har oplevet det??

Hvor sjovt, du skriver det her indlæg nu. For jeg har netop tænkt det samme. 

Kan ikke huske, jeg havde det sådan under min første graviditet. Men sikke jeg "kan" for tiden 

Så altså: Ja, jeg kan genkende det!

Er 39+5 med nr. 2 (tilsyneladende endnu en lille pige &nbsp

Anmeld

20. december 2010

Magsen

281210 skriver:

Jeg har det på akurat samme måde!

Hvis jeg spørger kæresten om han ikke lige kan rejse sig og slukke kalenderlyset for mig og han så siger ''2 sek.'' Så kan jeg bryde fuldstændigt sammen, som om det var jordens undergang.

Jeg tror bare det er fordi vi er så tæt på termin nu, at alle hormonerne bare farer rundt i kroppen på en.

hahahaha guud hvor fik du mig lige til at grine der, kan lige se det for mig, stakkels kæreste hihi !!!

men ja jeg kender også alt til det :b og det er langtifra stoppet endnu og det er næsten 7 uger siden jeg fødte :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.