Er blevet "tude-prinsesse"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

889 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Topp

Hejsa...

Jeg ville lige høre om der er andre der har oplevet at blive en rigtig "tude-prinsesse" sidst i graviditeten - jeg kan tude over ALT - en lille sød bemærkning - et juletræ der stå skævt osv

Sådan havde jeg det slet ikke da jeg ventede min søn - ved ikke om det er fordi jeg fødte for tidligt eller fordi jeg evt. står HELT alene med det denne gang????

Eller om det bare er naturligt at det hele raser afsted sidst i graviditeten..

Andre der har oplevet det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

SussieThyssen

Topp skriver:

Hejsa...

Jeg ville lige høre om der er andre der har oplevet at blive en rigtig "tude-prinsesse" sidst i graviditeten - jeg kan tude over ALT - en lille sød bemærkning - et juletræ der stå skævt osv

Sådan havde jeg det slet ikke da jeg ventede min søn - ved ikke om det er fordi jeg fødte for tidligt eller fordi jeg evt. står HELT alene med det denne gang????

Eller om det bare er naturligt at det hele raser afsted sidst i graviditeten..

Andre der har oplevet det??

Orrk ja..især med den mellemste var det helt galt...LOL
I forvejen er jeg let at røre, så jeg kniber en tåre, men med hende...OMG tårerne sprøjtede ud, bare jeg så en nyhed der kunne smage lidt af noget der kunne berøre ens følelser...hehe!
Med Nickolai sad jeg og så Alexandra og Joachims bryllup, og der gik jeg også helt i opløsning....hehe!
Så jo...velkommen i tudeklubben. 

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. december 2010

Topp

SussieThyssen skriver:

Orrk ja..især med den mellemste var det helt galt...LOL
I forvejen er jeg let at røre, så jeg kniber en tåre, men med hende...OMG tårerne sprøjtede ud, bare jeg så en nyhed der kunne smage lidt af noget der kunne berøre ens følelser...hehe!
Med Nickolai sad jeg og så Alexandra og Joachims bryllup, og der gik jeg også helt i opløsning....hehe!
Så jo...velkommen i tudeklubben. 

Kærligst
Sussie

Virkelig rart at høre du har haft det på samme måde... man føler sig sååå dum indimellem hehe

må håbe hun snart kommer UD - så jeg kan blive mig selv igen

Anmeld

20. december 2010

SHERO

Åhh gud ja, jeg kunne næsten ikke se tv græd selv af reklamerne.. :-D skulle intet til, og det fortsatte til min søn var 1½ mdr

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

Topp skriver:

Virkelig rart at høre du har haft det på samme måde... man føler sig sååå dum indimellem hehe

må håbe hun snart kommer UD - så jeg kan blive mig selv igen

Hehe..ja ser du..du kan lige så godt indstille dig på at din tudetærskel aldrig helt vil blive den samme igen.
Jeg er blevet langt mere rørstrømsk efter jeg har fået børn.
Men..det gør jo heller ikke noget, et blødt sind er ok at have.

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

Tullen85 skriver:

Åhh gud ja, jeg kunne næsten ikke se tv græd selv af reklamerne.. :-D skulle intet til, og det fortsatte til min søn var 1½ mdr

ROFL...kan godt lide den med reklamerne 

Anmeld

20. december 2010

Topp

Tullen85 skriver:

åhhh så kan jeg "se frem til" det fortsætter EFTER fødselen også *GG* juuuhuuu

Anmeld

20. december 2010

Topp

SussieThyssen skriver:

Hehe..ja ser du..du kan lige så godt indstille dig på at din tudetærskel aldrig helt vil blive den samme igen.
Jeg er blevet langt mere rørstrømsk efter jeg har fået børn.
Men..det gør jo heller ikke noget, et blødt sind er ok at have.

jeg blev også mere blød efter jeg fik min søn for 11 år siden - men denne gang er det da heeeeelt galt hehe

Anmeld

20. december 2010

SHERO

SussieThyssen skriver:

ROFL...kan godt lide den med reklamerne 

Hehe. jahh det var slemt.. Især de der for dyrenes beskyttelse eller hvad de er for, med alle de dyreunger der lider  Blev pålagt ikke at se velkommen hjem og fra skrot til slot for selv der tudet jeg... Og jeg græder ellers aldrig... hehe

Anmeld

20. december 2010

Benjamins'mor

Jeg har det på akurat samme måde!

Hvis jeg spørger kæresten om han ikke lige kan rejse sig og slukke kalenderlyset for mig og han så siger ''2 sek.'' Så kan jeg bryde fuldstændigt sammen, som om det var jordens undergang.

Jeg tror bare det er fordi vi er så tæt på termin nu, at alle hormonerne bare farer rundt i kroppen på en.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.