anna-jonas skriver:
Pis osse, Katja............
Hvis du har mod til det, så kunne du sende en kopi af dette indlæg til hende Sp. Jeg er sikker på, at hun ikke aner hvordan det påvirker dig, at hun siger og gør som hun gør. Hvis hun mente at det var så stort et problem, så burde hun jo sende jer videre, ikke?? Istedet for bare at se an.
Katja!!! når jeg ser billeder af Ida, så ser hun harmonisk bygget ud.........måske lidt til den runde side. Og Katja??? DU ER EN SMADDER GOD MOR.
Knus Mette
Jeg er faktisk sikker på hun ikke ved hvordan jeg har det, for jeg siger det jo ikke til hende. Jeg kunne sagtens sende en kopi af dette indlæg til hende, men jeg må ærligt indrømme at jeg ikke tror det virker. Min spér er efterhånden en gammel dame, og hun har desværre et ry for at være noget speciel.
En af mødrene i min mødregruppe er mor til 4 og har haft hende ved alle fire børn. Hun fortæller at hun før har hørt at hun har gjort andre mødre nervøse uden grund og når de har konfrontered hende med det har de ikke fået den reaktion de havde håbet på

Nettop derfor burde det jo ikke gå mig på, men jeg kan bare ikke forstå at hun kan kigge på hende og sige hun mangler næring

Jeg bestemmer jo ikke om ida skal vokse i højden eller i breden, og breden fejler ikke noget

Jeg er efterhånden bare så træt af at hun ikke kan se den lille dejlige pige som jeg kan, men at tingene altid skal omhandle vægt, længde og mad.
Jeg spurgte hende forresten idag hvad de ville gøre hvis hun ikke voksede ordentligt. Jeg forventede nok at få at vide at man ikke vil gøre noget men her tog jeg fejl. Hvis Ida ikke vokser ordentligt skal hun undersøges for infektionen, hendes knogler skal tjeckes for at se om de vokser rigtigt men her mener hun ikke der vil være noget at komme efter. Istedet mener hun at vejen frem er væksthormoner

Jeps, hun vil putte min lille pige på væksthormoner hvis det stod til hende og hun stadig ikke vokser tilstrækkeligt............Tosse