Jeg kan snart ikke mere :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

Karo

anna-jonas skriver:

Pis osse, Katja............

Hvis du har mod til det, så kunne du sende en kopi af dette indlæg til hende Sp. Jeg er sikker på, at hun ikke aner hvordan det påvirker dig, at hun siger og gør som hun gør. Hvis hun mente at det var så stort et problem, så burde hun jo sende jer videre, ikke?? Istedet for bare at se an.

Katja!!! når jeg ser billeder af Ida, så ser hun harmonisk bygget ud.........måske lidt til den runde side. Og Katja??? DU ER EN SMADDER GOD MOR.

Knus Mette

Jeg er faktisk sikker på hun ikke ved hvordan jeg har det, for jeg siger det jo ikke til hende. Jeg kunne sagtens sende en kopi af dette indlæg til hende, men jeg må ærligt indrømme at jeg ikke tror det virker. Min spér er efterhånden en gammel dame, og hun har desværre et ry for at være noget speciel.

En af mødrene i min mødregruppe er mor til 4 og har haft hende ved alle fire børn. Hun fortæller at hun før har hørt at hun har gjort andre mødre nervøse uden grund og når de har konfrontered hende med det har de ikke fået den reaktion de havde håbet på

Nettop derfor burde det jo ikke gå mig på, men jeg kan bare ikke forstå at hun kan kigge på hende og sige hun mangler næring Jeg bestemmer jo ikke om ida skal vokse i højden eller i breden, og breden fejler ikke noget Jeg er efterhånden bare så træt af at hun ikke kan se den lille dejlige pige som jeg kan, men at tingene altid skal omhandle vægt, længde og mad.

Jeg spurgte hende forresten idag hvad de ville gøre hvis hun ikke voksede ordentligt. Jeg forventede nok at få at vide at man ikke vil gøre noget men her tog jeg fejl. Hvis Ida ikke vokser ordentligt skal hun undersøges for infektionen, hendes knogler skal tjeckes for at se om de vokser rigtigt men her mener hun ikke der vil være noget at komme efter. Istedet mener hun at vejen frem er væksthormoner Jeps, hun vil putte min lille pige på væksthormoner hvis det stod til hende og hun stadig ikke vokser tilstrækkeligt............Tosse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

ChatH

Karo skriver:

Jeg er bare SÅ træt af min sp. Hun har været her her til formiddag, og endnu engang efterlader hun mig med føelsen af at jeg er jordens dårligeste mor

Der skulle laves Boel test på Ida og her var alt fint. Ida udvikler sig som hun skal og hun var meget imponeret over hvor meget Ida kan. Men, men, men lige så snart hun skal måles og vejes går den galt. Jeg havde enda været til lægen med Ida i sidste uge, hvor jeg fik hende målt og vejet for at komme spén i forkøbet. Ida vejer 8,1 kg og hun målete hende til 66,5cm. Først fik hun hende kun til 65 cm men da jeg fortalte lægen havde fået hende til 68 cm målte hun efter igen og fik hende til 66,5 cm. Vægts mæssigt har hun ikke taget på siden hun var 7 mdr, men det mente min læge var meget normalt når hun er så aktiv. Men spén er ikke imponeret Hun bliver ved med at sige at så små børn ikke er styret af væksthormoner, men af hvor meget næring de får. Hvilket jo betyder at hun ikke mener at Ida får ordentligt mad. Jeg fortæller hvad hun får at spise og jeg kan bare se på hende at hun ikke tror på mig.

Jeg havde sådan glædet mig til idag, da det var det sidste besøg, men hun vil ikke slippe os Nej, hun kommer igen i starten af Marts og jeg kan simpelthen ikke overskue det. Det lykkes hende hver gang at nedbryde mig fuldstændigt og efterlade mig led og ked af det Jeg føler mig virkelig som jordens dårligeste mor og at det er min skyld min lille pige ikke vokser ordentligt. Alle andre syndes hun er fin, men når der så sidder en fagperson og fortæller at hun ikke syndes tingene er iorden, ja så ved jeg simpelthen ikke hvad jeg skal gøre og sige. Jeg ender med (dum som jeg er) at sige at jeg godt kan forstå hun vil komme igen, og det er da bare helt iorden, istedet for at sige at nu må hun altså stoppe. Jeg kan simpelthen ikke sige fra og ender med at lyde som en komplet idiot

Så nu sidder jeg her, pisse ked af det endnu engang efter besøg af spén

Ej hvor lyder hun bare som en strigle. Ida er sku da en fin pige måske ikke bolle fed men hun er da lækker. HÅber dig og martin kan snakke med hende til marts ellers kan din læge så evt ikke hjælpe dig?

Og du er ikke en dårlig mor- du er en dejlig mor!!!

Anmeld

20. december 2010

Skouboe

Karo skriver:

Jo det bliver vi nød til

Jeg vil vildt gerne se Silja

Super - jeg smider Silja i en kuvert, så har du hende inden jul... du må gerne komme med hende omkring hendes 18 års fødselsdag

Anmeld

21. december 2010

Lilac

Karo skriver:

Jeg er bare SÅ træt af min sp. Hun har været her her til formiddag, og endnu engang efterlader hun mig med føelsen af at jeg er jordens dårligeste mor

Der skulle laves Boel test på Ida og her var alt fint. Ida udvikler sig som hun skal og hun var meget imponeret over hvor meget Ida kan. Men, men, men lige så snart hun skal måles og vejes går den galt. Jeg havde enda været til lægen med Ida i sidste uge, hvor jeg fik hende målt og vejet for at komme spén i forkøbet. Ida vejer 8,1 kg og hun målete hende til 66,5cm. Først fik hun hende kun til 65 cm men da jeg fortalte lægen havde fået hende til 68 cm målte hun efter igen og fik hende til 66,5 cm. Vægts mæssigt har hun ikke taget på siden hun var 7 mdr, men det mente min læge var meget normalt når hun er så aktiv. Men spén er ikke imponeret Hun bliver ved med at sige at så små børn ikke er styret af væksthormoner, men af hvor meget næring de får. Hvilket jo betyder at hun ikke mener at Ida får ordentligt mad. Jeg fortæller hvad hun får at spise og jeg kan bare se på hende at hun ikke tror på mig.

Jeg havde sådan glædet mig til idag, da det var det sidste besøg, men hun vil ikke slippe os Nej, hun kommer igen i starten af Marts og jeg kan simpelthen ikke overskue det. Det lykkes hende hver gang at nedbryde mig fuldstændigt og efterlade mig led og ked af det Jeg føler mig virkelig som jordens dårligeste mor og at det er min skyld min lille pige ikke vokser ordentligt. Alle andre syndes hun er fin, men når der så sidder en fagperson og fortæller at hun ikke syndes tingene er iorden, ja så ved jeg simpelthen ikke hvad jeg skal gøre og sige. Jeg ender med (dum som jeg er) at sige at jeg godt kan forstå hun vil komme igen, og det er da bare helt iorden, istedet for at sige at nu må hun altså stoppe. Jeg kan simpelthen ikke sige fra og ender med at lyde som en komplet idiot

Jeg synes din datter lyder helt normal! Min søn voksede heller ikke meget (faktisk tabte han sig) en periode, da han var omkring et år. Jeg snakkede med lægen, som sagde at xxx havde knækket sin kurve, men at vi bare skulle lade ham være. Han skulle nok selv regulere hans mad, og et par måneder efter havde han taget på igen. Det samme med vores SP (som jeg faktisk ikke bryder mig om), hun sagde også til mig, en periode hvor de andre børn i mødregruppen, syntes enormt store, at jeg skulle se på hans trivsel. xxx var/er en glad dreng, der sover godt og leger aldersvarende - og så er der ingen bekymring. Børn vokser forskelligt, og i ryk. Så bare fordi de ikke tager på i en lang periode, betyder ikke at der er noget galt. Hvis hun kravler meget, så er det jo nok derfor.

- og hvis du synes hun trives, så vær ligeglad med hvad din SP siger! Og så synes jeg faktisk at du skal sige til hende (hvis det altså er sådan du føler) at hun ikke behøver komme igen. Hvis I bliver bekymrede kan I jo tage til læge med hende!

Kæmpe kram herfra! 

Anmeld

21. december 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

ej men Katja

det der må du altså tale med hende om, og så synes jeg du bør tale med din læge også! fortæl at SP får dig til at tvivle på dine evner!

Anmeld

22. december 2010

Barbamama

Jeg synes du skal ringe på deres kontor og sige at du gerne vil have en anden ud. Og hvis du ikke kan få det så ønsker du ikke at få flere besøg. Det er da så langt ude i hampen at hun er sådan. Har du fortalt hende hvad hun gør ved dig??? Jeg har haft to forskellige sp'er og den første kom også med nogle kommentarer som fik mig til at føle jeg gjorde alt forkert så jeg tudbrølede da hun var gået. Det sagde jeg til hende gangen efter og det havde slet ikke været hendes intention. Men uanset synes jeg da du skal bede om en anden...

Anmeld

22. december 2010

Karo

michella80 skriver:

Jeg synes du skal ringe på deres kontor og sige at du gerne vil have en anden ud. Og hvis du ikke kan få det så ønsker du ikke at få flere besøg. Det er da så langt ude i hampen at hun er sådan. Har du fortalt hende hvad hun gør ved dig??? Jeg har haft to forskellige sp'er og den første kom også med nogle kommentarer som fik mig til at føle jeg gjorde alt forkert så jeg tudbrølede da hun var gået. Det sagde jeg til hende gangen efter og det havde slet ikke været hendes intention. Men uanset synes jeg da du skal bede om en anden...

Jeg gør det at jeg tger Ida med op til åbenthus arrengement efter jul. Her vil jeg så høre de spér der er tilstede om der er et problem. Hvis de mener hun er fin, ringer jeg til min nuværende spér og beder hende blive væk.

Jeg vil jo gerne være sikker på hun er okay, men gider simpelthen ikke have spérn rendene hele tiden Så nu prøver vi at se hvad de siger til åbent hus.

Anmeld

22. december 2010

Karo

Ni-ko-li-ne skriver:

ej men Katja

det der må du altså tale med hende om, og så synes jeg du bør tale med din læge også! fortæl at SP får dig til at tvivle på dine evner!

Problemet er jeg ikke er særlig god til at fortælle hvordan hun får mig til at føle og da slet ikke foran hende.

Nu vil jeg bare være sikker på at Ida er fin og så komme vidre. Jeg gider ikke hav dem rende her i tide og utide, når jeg har en læge der siger hun er fin og som jo også holder øje med hende (skal jo til 12 mdr. undersøgelse).

Anmeld

22. december 2010

Barbamama

Karo skriver:

Jeg gør det at jeg tger Ida med op til åbenthus arrengement efter jul. Her vil jeg så høre de spér der er tilstede om der er et problem. Hvis de mener hun er fin, ringer jeg til min nuværende spér og beder hende blive væk.

Jeg vil jo gerne være sikker på hun er okay, men gider simpelthen ikke have spérn rendene hele tiden Så nu prøver vi at se hvad de siger til åbent hus.

Jeg er da slet ikke i tvivl om at Ida er ok. Carla har vejet 7kg fra hun var 10mdr til hun var 16mdr!!! Så begyndte hun at tage på. Men altså hende er de ikke synderligt bekymret for. Hun er bare en lille fis som sin mor. Men ja det er da godt nok at få hende tjekket...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.