Jeg kan snart ikke mere :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

765 visninger
18 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Karo

Jeg er bare SÅ træt af min sp. Hun har været her her til formiddag, og endnu engang efterlader hun mig med føelsen af at jeg er jordens dårligeste mor

Der skulle laves Boel test på Ida og her var alt fint. Ida udvikler sig som hun skal og hun var meget imponeret over hvor meget Ida kan. Men, men, men lige så snart hun skal måles og vejes går den galt. Jeg havde enda været til lægen med Ida i sidste uge, hvor jeg fik hende målt og vejet for at komme spén i forkøbet. Ida vejer 8,1 kg og hun målete hende til 66,5cm. Først fik hun hende kun til 65 cm men da jeg fortalte lægen havde fået hende til 68 cm målte hun efter igen og fik hende til 66,5 cm. Vægts mæssigt har hun ikke taget på siden hun var 7 mdr, men det mente min læge var meget normalt når hun er så aktiv. Men spén er ikke imponeret Hun bliver ved med at sige at så små børn ikke er styret af væksthormoner, men af hvor meget næring de får. Hvilket jo betyder at hun ikke mener at Ida får ordentligt mad. Jeg fortæller hvad hun får at spise og jeg kan bare se på hende at hun ikke tror på mig.

Jeg havde sådan glædet mig til idag, da det var det sidste besøg, men hun vil ikke slippe os Nej, hun kommer igen i starten af Marts og jeg kan simpelthen ikke overskue det. Det lykkes hende hver gang at nedbryde mig fuldstændigt og efterlade mig led og ked af det Jeg føler mig virkelig som jordens dårligeste mor og at det er min skyld min lille pige ikke vokser ordentligt. Alle andre syndes hun er fin, men når der så sidder en fagperson og fortæller at hun ikke syndes tingene er iorden, ja så ved jeg simpelthen ikke hvad jeg skal gøre og sige. Jeg ender med (dum som jeg er) at sige at jeg godt kan forstå hun vil komme igen, og det er da bare helt iorden, istedet for at sige at nu må hun altså stoppe. Jeg kan simpelthen ikke sige fra og ender med at lyde som en komplet idiot

Så nu sidder jeg her, pisse ked af det endnu engang efter besøg af spén

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Skouboe

Det er bare ikke i orden at hun gør sådan ved dig igen og igen 

Har du ikke mulighed for at bede Martin om at være der næste gang og hjælpe med at sige fra overfor hende?

Ellers så send hende en mail om at hun ikke behøver at komme igen. Jeres læge er ikke bekymret og I er ikke bekymrede og Ida udvikler sig rigtigt fint og trives, så der er ingen grund til at hun kommer igen.

Ellers kommer jeg gerne susende, hvis det er, men det har nok måske mere vægt hvis det kommer fra ham.

Anmeld

20. december 2010

Dictes mor

Hvor er hun altså bare dum!!! Dicte har heller ikke taget på de sidste par måneder, eller næsten ikke i hvert fald. Hun har vokset 5 cm og taget 100 g på, det kommenterede sundhedsplejersken selvfølgelig, og jeg fortalte, hvad og hvor meget Dicte spiser, og hvor aktiv hun er, og så siger SP med et smil på læben, at det jo er klart, at hun ikke er tyk, når nu har farer rundt hele tiden, og det samme gør Ida jo. Altså Dicte er nu 75 cm og vejer 8750 g, så i forhold til hendes højde ligger hun faktisk ret lavt vægtmæssigt, men SP'en synes bestemt ikke jeg skulle bekymre mig, for Dicte er jo så glad og tilfreds og spiser MEGET.

Jeg spurgte også om ikke vi skulle have sådan en boel test, men den laver de ikke i Viborg længere sagde hun, fordi det er forældet test, som ikke har nogen nytte, så måske er det en meget gammeldags sp du har? Jeg synes i hvert fald, at hun er vild irreterende, der kommer da intet godt ud af de møder. Desuden troede jeg faktisk at det var frivilligt at få besøg af dem, kan du ikke frabede dig det? Det har jeg været ved et par gange, for jeg har simpelthen ikke haft noget at spørge om eller snakke med hende om, det eneste jeg har kunnet bruge det til, har været at få målt og vejet Dicte.

Blæs på det hun har sagt, jeg synes, at du skal lytte til lægen i stedet for, hvad en eller anden hysterisk SP, der maler fanden på væggen har at sige!

Anmeld

20. december 2010

ooo

Du får lige et kæmpe kram Katja.

Jeg vil give Pernille ret i, at det ville være super hvis Martin kunne være der næste gang hun kommer, så han kan fortælle hende hvordan tingene hænger sammen, med at Ida får nok at spise, men at hun er en aktiv pige, der brænder meget krudt af.

Jeg håber at det løser sig, for det er jo slet ikke holdbart at du skal efterlades med en følelse af ikke at være en god nok mor. For det er du, du er den bedste mor for dine børn, ligemeget hvad den dame siger.

Anmeld

20. december 2010

lion

Karo skriver:

Jeg er bare SÅ træt af min sp. Hun har været her her til formiddag, og endnu engang efterlader hun mig med føelsen af at jeg er jordens dårligeste mor

Der skulle laves Boel test på Ida og her var alt fint. Ida udvikler sig som hun skal og hun var meget imponeret over hvor meget Ida kan. Men, men, men lige så snart hun skal måles og vejes går den galt. Jeg havde enda været til lægen med Ida i sidste uge, hvor jeg fik hende målt og vejet for at komme spén i forkøbet. Ida vejer 8,1 kg og hun målete hende til 66,5cm. Først fik hun hende kun til 65 cm men da jeg fortalte lægen havde fået hende til 68 cm målte hun efter igen og fik hende til 66,5 cm. Vægts mæssigt har hun ikke taget på siden hun var 7 mdr, men det mente min læge var meget normalt når hun er så aktiv. Men spén er ikke imponeret Hun bliver ved med at sige at så små børn ikke er styret af væksthormoner, men af hvor meget næring de får. Hvilket jo betyder at hun ikke mener at Ida får ordentligt mad. Jeg fortæller hvad hun får at spise og jeg kan bare se på hende at hun ikke tror på mig.

Jeg havde sådan glædet mig til idag, da det var det sidste besøg, men hun vil ikke slippe os Nej, hun kommer igen i starten af Marts og jeg kan simpelthen ikke overskue det. Det lykkes hende hver gang at nedbryde mig fuldstændigt og efterlade mig led og ked af det Jeg føler mig virkelig som jordens dårligeste mor og at det er min skyld min lille pige ikke vokser ordentligt. Alle andre syndes hun er fin, men når der så sidder en fagperson og fortæller at hun ikke syndes tingene er iorden, ja så ved jeg simpelthen ikke hvad jeg skal gøre og sige. Jeg ender med (dum som jeg er) at sige at jeg godt kan forstå hun vil komme igen, og det er da bare helt iorden, istedet for at sige at nu må hun altså stoppe. Jeg kan simpelthen ikke sige fra og ender med at lyde som en komplet idiot

Det er frivilligt om du vil ha en sp eller ej.

Du skal slet ikke hører på din sp.

Ida er lige så stor som Julius og derer ingen der har sagt noget til mig om han er lille eller vejer for lidt.

Har I ikke åbent hus ved dig. For så prøv at tage derned og hørt hvad en ANDEN sp siger, bare for at se hvad en anden fag person siger til din dejlige datter

Anmeld

20. december 2010

mama09

Karo skriver:

hvor er hun klam! din læge ved sgu da bedst.. kan du ikke skifte? og du er ikke en dårllig mor overhovedet.. op med humøret, smukke!

Anmeld

20. december 2010

Karo

Mange tak piger. Hvor er det bare dejligt at læse så mange opmuntrende svar

Jeg har snakket med martin omkring hvordan jeg har det. Martin plejer normalt at afbryde mig og sige at jeg ikke har noget af være nervøs over og at Ida er fin, og derfor har han aldrig rigtigt hørt hvordan jeg virkeligt har det. Men her til aften har vi fået snakket det hele igennem og jeg tror han fik en overraskelse over hvor ked af det jeg faktisk bliver

Efter jul tager jeg Ida med til åbent hus og får hende målt og vejet. Derefter ringer jeg til lederen i sundhedscenteret og ber om en anden spér. Jeg vil jo gerne have at de kommer og siger god for hende, men det skal ikke være med hende jeg har nu. Martin bliver hjemme den dag så han er med, da han er meget bedre til at sige fra end jeg er.

Så nu må vi se hvad der så sker

Orv. forresten Pernille så fik jeg ros for hendes ugle bukser. Hun syndes de er fantastisk gode til at tumle rundt i og et fornuftigt valg af bukser

Anmeld

20. december 2010

Skouboe

Karo skriver:

Mange tak piger. Hvor er det bare dejligt at læse så mange opmuntrende svar

Jeg har snakket med martin omkring hvordan jeg har det. Martin plejer normalt at afbryde mig og sige at jeg ikke har noget af være nervøs over og at Ida er fin, og derfor har han aldrig rigtigt hørt hvordan jeg virkeligt har det. Men her til aften har vi fået snakket det hele igennem og jeg tror han fik en overraskelse over hvor ked af det jeg faktisk bliver

Efter jul tager jeg Ida med til åbent hus og får hende målt og vejet. Derefter ringer jeg til lederen i sundhedscenteret og ber om en anden spér. Jeg vil jo gerne have at de kommer og siger god for hende, men det skal ikke være med hende jeg har nu. Martin bliver hjemme den dag så han er med, da han er meget bedre til at sige fra end jeg er.

Så nu må vi se hvad der så sker

Orv. forresten Pernille så fik jeg ros for hendes ugle bukser. Hun syndes de er fantastisk gode til at tumle rundt i og et fornuftigt valg af bukser

Jamen, det er jeg da super glad for at høre Så har hun da i det mindste ret i en ting, selvom hun ikke har ret på alle andre områder

Skulle vi iøvrigt ikke prøve at stikke hovederne sammen i det nye år? Jeg har ikke set Ida siden hun var bitte lille og du har jo slat ikke set Silja

Anmeld

20. december 2010

Karo

Skouboe skriver:

Jamen, det er jeg da super glad for at høre Så har hun da i det mindste ret i en ting, selvom hun ikke har ret på alle andre områder

Skulle vi iøvrigt ikke prøve at stikke hovederne sammen i det nye år? Jeg har ikke set Ida siden hun var bitte lille og du har jo slat ikke set Silja

Jo det bliver vi nød til

Jeg vil vildt gerne se Silja

Anmeld

20. december 2010

anna-jonas

Pis osse, Katja............

Hvis du har mod til det, så kunne du sende en kopi af dette indlæg til hende Sp. Jeg er sikker på, at hun ikke aner hvordan det påvirker dig, at hun siger og gør som hun gør. Hvis hun mente at det var så stort et problem, så burde hun jo sende jer videre, ikke?? Istedet for bare at se an.

Katja!!! når jeg ser billeder af Ida, så ser hun harmonisk bygget ud.........måske lidt til den runde side. Og Katja??? DU ER EN SMADDER GOD MOR.

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.