Hvor er hun altså bare dum!!! Dicte har heller ikke taget på de sidste par måneder, eller næsten ikke i hvert fald. Hun har vokset 5 cm og taget 100 g på, det kommenterede sundhedsplejersken selvfølgelig, og jeg fortalte, hvad og hvor meget Dicte spiser, og hvor aktiv hun er, og så siger SP med et smil på læben, at det jo er klart, at hun ikke er tyk, når nu har farer rundt hele tiden, og det samme gør Ida jo. Altså Dicte er nu 75 cm og vejer 8750 g, så i forhold til hendes højde ligger hun faktisk ret lavt vægtmæssigt, men SP'en synes bestemt ikke jeg skulle bekymre mig, for Dicte er jo så glad og tilfreds og spiser MEGET.
Jeg spurgte også om ikke vi skulle have sådan en boel test, men den laver de ikke i Viborg længere sagde hun, fordi det er forældet test, som ikke har nogen nytte, så måske er det en meget gammeldags sp du har? Jeg synes i hvert fald, at hun er vild irreterende, der kommer da intet godt ud af de møder. Desuden troede jeg faktisk at det var frivilligt at få besøg af dem, kan du ikke frabede dig det? Det har jeg været ved et par gange, for jeg har simpelthen ikke haft noget at spørge om eller snakke med hende om, det eneste jeg har kunnet bruge det til, har været at få målt og vejet Dicte.
Blæs på det hun har sagt, jeg synes, at du skal lytte til lægen i stedet for, hvad en eller anden hysterisk SP, der maler fanden på væggen har at sige!
Anmeld