Vænne barnet af med mad om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

Brams

Carina1984 skriver:

Trænger virkelig til gode råd til hvordan vi vænner vores søn af med at spise om natten. Han er 13 mdr nu og selvom han får mad inden sengetid og vælling når vi går i seng. Alligevel vågner han og er ked af det og det stopper ikke før han får mere vælling. Så ligger han sig til at sove igen. Nogen dage har han slet ik vågnet men for det meste gør han. Vi har prøvet at gi ham vand men det vil han ikk ha. Vi prøvede med kamillethe og det ville han gerne ha. Men så er det jeg tænker om det ik gir det samme om han får the eller vælling. ??Pointen er jo den samme. Vi prøver at trøste ham nede i hans egen seng men han blir ved med at være ked af det. Meget ked af det. Så prøver vi at tage ham op i vores seng og gir mere tryghed. Men det er langt fra hver gang at set hjælper. Han VIL ha mad. Har I nogle gode råd ??

Min datter er 14 mdr. og det er en del mdr. siden at vi vendte hende af med mad om natten.

Vi tilbød hende vand og ikke andet, tog hende op og trøstede hende og lagde hende ned igen. Det tog et par dage, så tror jeg at hun besluttede sig for, at det ikke var værd at vågne for, kun at få vand

Tror I skal tage en kold tyrker og trøste og tilbyde vand og ikke andet. Børn på over 1 år behøver ikke mad om natten mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Maise

Tulle28 skriver:

Ajjj det havde jeg slet ikke kunne holde til!! Men når hun fortsætter med at græde så mange nætter, tror du så ikke også det er fordi hun vitterlig ER sulten?

Knus Tulle, som også fodrer sin næsten 9 mdr. gamle datter et par gange om natten

Jo hun var næsten 10 mdr. da jeg startede det. jeg er stadig på barsel, så sov om dagen. Jo men hun spiste godt og i september hvor jeg stadig ammede var det måske hver 3 nat i næsten en måned at jeg ammede, så tænkte at hun ikke havde brug for det, men har måske haft brug for det igen fordi hun er vokset helt vildt her i efteråret. Nu er hun næsten 1 år. vejer 11.1  og er 79cm, godt istand og spiser meget på en dag lige indtil hun går i seng. oplever mere at det er dårlig vane nu. for hun skriger ikke. bliver bare ved med at vågne og pjevse og tager jeg hende op på min arm og sidder med hende på en stol og rokker, sover hun med det samme. men vi går all in i julen og når hun starter institution på at droppe natflaske og få bedre søvn om natten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.