Gratis sangbog:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

loppen82

Polkaprik skriver:

Så er der også sendt en til dig

Mange tak og glædelig jul.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

loppen82

Polkaprik skriver:

Så er der også sendt en til dig

Mange tak og glædelig jul.

Anmeld

20. december 2010

Granice

Polkaprik skriver:

Hej tøser

Min mand og jeg lavede for ca 1½ år siden vores egen sangbog og meningen var at den skulle kunne bruges til enhver lejlighed. Det blev et større projekt og vi har trængt til en lille pause fra den. MEn nu er det tid til at hive den frem igen og arbejde videre på den. Jeg spiller en smule guitar og klaver og vi har derfor akkorder til langt de fleste sange i den.

Jeg har tidligere haft sendt den til andre der kunne have lyst til få genopfriske nogle sange og det vil jeg nu gøre igen

Det er en sangbog med ca 400 sange for børn og voksne som er lavet som PDF og kan mailes til dem der er interesseret. Den koster gratis, men jeg vil blive utrolig glad hvis jeg kunne få noget feedback på den så jeg kan få rettet fejl og mangler eller måske du bare nogle gode idéer til forbedringer af anden slags!

Men smid mig en PB med mailadresse hvis du vil have den.

Michelle

Hejsa

Du må også gerne sende den til mig heidi@grandt.be

På forhånd tak

Heidi

Anmeld

20. december 2010

Isabella_mor

isabellamor skriver:

er det med akkorder på??? eller tabs ??  spiller også selv guitar så det ville da kunne være lækkert med nogle sange som man kan synge for den lille med lidt klimpen på den akkustiske samtidig.. 

og så skal jeg lige lære at læse igennem et par gange inden jeg skriver kan jeg se... der er jo akkorder til som du jo så skrev.. det er rigtig dejligt.. jeg vil da også gerne have en udgave af de fine sange her er min mail. 

Theangeliccat@hotmail.com

Anmeld

20. december 2010

Polkaprik

Granice skriver:

Hejsa

Du må også gerne sende den til mig heidi@grandt.be

På forhånd tak

Heidi

Der er sent til dig

Anmeld

20. december 2010

Polkaprik

isabellamor skriver:

og så skal jeg lige lære at læse igennem et par gange inden jeg skriver kan jeg se... der er jo akkorder til som du jo så skrev.. det er rigtig dejligt.. jeg vil da også gerne have en udgave af de fine sange her er min mail. 

Theangeliccat@hotmail.com

Så er der sendt en afsted til dig også. Dejligt med en der også spiller for så kan det vre du støder på nogle rettelser til akkorderne

Michelle

Anmeld

20. december 2010

Isabella_mor

Polkaprik skriver:

Så er der sendt en afsted til dig også. Dejligt med en der også spiller for så kan det vre du støder på nogle rettelser til akkorderne

Michelle

hehe jaa.. hvis jeg nørder det længe nok..  

Anmeld

20. december 2010

Frøken Sørensen

Du må også gerne sende til mig og giver med glæde feedback

gitte1985@hotmail.com

Anmeld

20. december 2010

Puller

Uhh jeg kunne også godt være interesseret  

Taz.madsen@hotmail.com

Anmeld

20. december 2010

JustAnotherName

Hej tøser

Min mand og jeg lavede for ca 1½ år siden vores egen sangbog og meningen var at den skulle kunne bruges til enhver lejlighed. Det blev et større projekt og vi har trængt til en lille pause fra den. MEn nu er det tid til at hive den frem igen og arbejde videre på den. Jeg spiller en smule guitar og klaver og vi har derfor akkorder til langt de fleste sange i den.

Jeg har tidligere haft sendt den til andre der kunne have lyst til få genopfriske nogle sange og det vil jeg nu gøre igen

Det er en sangbog med ca 400 sange for børn og voksne som er lavet som PDF og kan mailes til dem der er interesseret. Den koster gratis, men jeg vil blive utrolig glad hvis jeg kunne få noget feedback på den så jeg kan få rettet fejl og mangler eller måske du bare nogle gode idéer til forbedringer af anden slags!

Men smid mig en PB med mailadresse hvis du vil have den.

Michelle

Den vil jeg rigtig gerne modtage ....Jeg spiller selv guitar også.
Min mail er svubbe24(snapel-A)hotmail.com

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.