spørgsmål ang kontanthjælp stop???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

Anonym trådstarter

ESB skriver:

Men det handler jo om at du får penge der hvor du også ville have skulle have kh...og kh udbetales KUN hvis ikke du har en anden indkomst og så er det lige meget hvilke måneder man får dem for, det handler om hvornår du får dem-

Jeg har selv stået i samme situation og fik kun su.. alt andet ville heller ikke være fair jo..

yes tror os du har helt ret... blev bare i tvivl...så ville bare lige høre..det ville jo være dumt vis jeg nu havde været berettet...

tak for dit svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Anonym trådstarter

maria87 skriver:

ja du SKal os ha kontanthjælp i januar...

Du mener jeg skal have d 31 jan også eller.. alle de andre siger nej... smiler

Anmeld

20. december 2010

ESB

Anonym skriver:

yes tror os du har helt ret... blev bare i tvivl...så ville bare lige høre..det ville jo være dumt vis jeg nu havde været berettet...

tak for dit svar

Ja, det har du ret i....men det er nok også kun fordi det er kh, da man jo kun kan får hvis ikke man har andet.

Til feb er jeg færdig i praktik og skal have su og der får jeg su for feb og løn for januar, så det er jo super på den måde.. bortset fra at da jeg startede da var løn bagud og su forud så fik uden penge i to mdr.

Anmeld

20. december 2010

lauras*mor*

jeg har også hørt at det er som flertallet siger.. desværre... synes det er lidt tosset, men et elelr andet sted jo fair nok... Men så skal du bare huske at du står som at du ingen indtægt har i januar mdr, fordi dem du får 31. dec jo er for dec mdr og ikke januar.. du bruger dem bare i januar..Bare mht. boligstøtte osv...

Er du i aktivering? for hvis du er vil jeg faktisk mene at du skal ha for januar også, medmindre du ikke er i aktivering i januar, for hvis du er, så kommer du jo faktisk til at arbejde gratis i januar, og det er jo ikke fair for dig...

Håber du får et konkret svar... Og håber ikke jeg forvirrede dig mere.. hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.