Gode venner er gode at have :) blev begavet idag ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

SussieThyssen

mariamiss6 skriver:

jo men han er da ledig såmænd....

Meeeeeen der er mange faktorer som komplicerer dén sag, og derfor er vi ikke ude i den slags

LOL..forhindringer er til for at overvindes...men kommer tid, kommer nok også råd.
Alderen skal du ikke lade dig gå på af. Men selvfølgelig..er han ikke fysisk atraktiv så er det jo en helt anden historie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

mariamiss6

twinboys skriver:

IIIIHHHH HVOR DEJLIGT OG EN DEJLIG OVERRASKELSE...

ja det var nærmest helt fantastisk :D

Anmeld

20. december 2010

mariamiss6

SussieThyssen skriver:

LOL..forhindringer er til for at overvindes...men kommer tid, kommer nok også råd.
Alderen skal du ikke lade dig gå på af. Men selvfølgelig..er han ikke fysisk atraktiv så er det jo en helt anden historie.

han er såmænd ganske almindeligt pæn

Der er bare så meget rod inden i mig, som låser for alt lige for tiden... Jeg er kun i stand til at skifte vis hade/elske/savne min eks. og så dyrke random sex....

Er inde i en eller anden ond cirkel som involverer noget med følelser der pakkes væk i een uendelighed....

enormt kompliceret, og alt for dybt for mig lige nu

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

mariamiss6 skriver:

han er såmænd ganske almindeligt pæn

Der er bare så meget rod inden i mig, som låser for alt lige for tiden... Jeg er kun i stand til at skifte vis hade/elske/savne min eks. og så dyrke random sex....

Er inde i en eller anden ond cirkel som involverer noget med følelser der pakkes væk i een uendelighed....

enormt kompliceret, og alt for dybt for mig lige nu

Kan jeg da godt forstå søde.
Du skriver  bare, hvis du har brug for en snak.
Sov godt og natnat:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.