Ja, altså, det er lidt en længere historie....
Jeg har kendt en fra jeg var barn. Men i nok 10 år har vi faktisk ikke set hinanden eller snakket sammen over hovedet - det vil sige siden jeg var teenager...
Sådan lidt ved aftalt tilfældighed kommer han så her sidste fredag, til kaffeslabberas, og nattevandring i sne og mørkets stilhed. Det var rigtig hyggeligt og vi snakkede i hundrede år bagefter, om alt og intet

Dagen efter var jeg med ham i kbh, hvor han skulle juleshoppe, og vi var en tur i tivoli, for at kigge på deres jul, og spise lidt mad.
Det var også rigtig hyggeligt...
Igår lørdag kommer han så lidt sent forbi til kaffe, og vi ender med at sidde og snakke, og få natmad, ind til klokken lort i morges.
Nåh men på en eller anden vis, på facebook, kommer vi så frem til at jeg altså i år mangler et juletræ. Jeg har vitterligt ikke 100 kroner tilbage, og har ikke haft det siden midten af måneden, så det er klart udelukket at jeg skal ud og købe et jo.
Men da han arbejder et sted hvor de også sælger juletræer får han som medarbejder et gratis, men skal i år ikke bruge et, fordi han ikke er hjemme til jul. så han siger, at han gerne vil forære sit træ til mig :D
Jeg er meget taknemmelig, og det bliver sådan at vi idag skulle ud og fælde det sammen, med mine to drenge på kælken

Vi får ikke helt aftalt et tidspunkt, fordi den lille

til middag.
Jeg skriver han kan komme og drikke kaffe mens vi venter på den lille vågner, så vi kan komme afsted med det samme der efter (for at det ikke når at blive FOR sent)
Jeg får dog ikke noget svar, og pludselig, efter en halv times tid, så står han i min stue, med en kasse i armene.
Kassen indeholder så kaffe, cola, toblerone, twist, snøfler, og 2 julestjerner (blomsten).
Jeg blev helt overrasket, og vidste slet ikke hvor jeg lige skulle gøre af mig selv, for det havde jeg virkelig ikke regnet med altså....
Nåh men jeg får altså selvfølgelig sagt at det var virkelig ikke nødvendigt, men mange tak, og at jeg synes det var dejligt at få sådan en sød lille gave

Jeg får sat kaffen over, og har altså virkelig brug for et bad, som jeg jo ville have taget mens den lille sov, når jeg havde hørt fra min kammerat hvornår han ville komme... så langt nåede jeg dog aldrig. Og så sagde han at jeg skulle bare skrubbe i bad, så skulle han nok underholde ungerne...
Og ungerne var vilde med ham (mandelege

) så jeg smuttede trygt i bad, og fik ordnet det jeg skulle.
Og SÅ kørte vi ud efter træet....
Hvor hyggeligt er det da lige hva' :D
En mand som jeg troede var sådan en rapkæftet fætter, ligesom resten af slænget fra da jeg var teenager (han er ca. 15 år ældre end mig, måske mere, og er egentlig fra min fars "gamle" kammerat-slæng via noget byfest og hjemmeværn) , viser sig i virkeligheden at være skide hyggeligt selskab, god at snakke med, sjov, og meget meget rar og enormt hjælpsom på de helt vigtige små områder.
Og det skal så lige siges, at vi selvfølgelig har haft sludret lidt på facebook, inden vi nåede til sidste weekends bedrifter, og der har aldrig været nogle seksuelle eller romantiske undertoner i vores samtaler...
En ny-gen-funden god kammerat, som bare overraskede mig helt vildt idag

Det har været en god weekend, igen i denne uge