Der er noget med de unger på 7 mrd. Elizabeth er 7 mrd og 1 uge, og ihhhhhhhhhhhh altså, jeg må indrømme at jeg nyder, når jeg afleverer hende i VS for tiden.
Hun er SÅ pirrelig, og gider ingenting. Hun sover 1 time formiddag og 1 time eftermiddag - og er DØDTRÆT, og dermed gider hun ikke at spise. Hun gider ikke at lege de lege, som vi plejer at lave sammen. Hun vil ikke nusses, eller ligge i arm eller noget som helst.
Jeg synes også, at det er pissehårdt. Jeg gruer for vores juleferie, hvor VS er lukket.
MEN, du skal ikke tænke på det med dagplejen. Det er først til feb., og til den tid er hun 9 mrd og verdens nemmeste og tillidsfulde barn, bare vent - det er jeg sikker på. Elizabeth er også meget morglad, og det tog lige et par dage i indkøringen i VS, før hun fattede, at jeg ikke var der. Nu kører det rigtig godt. Hun startede som 6 mrd.
Lige nu skal du overleve - og du har helt klart brug for aflastning. Den lille har måske også brug for en pause - det blir nemt en ondt cirkel, når man er kørt træt. Nu spør jeg uden hæmninger - kan du få rykket hendes plads frem til 1. januar i stedet for? Så har du en længere indkøring, og får hurtigere aflastning. Måske er det en god ide.
Jeg aner ikke, hvorfor vores unger er sådan for tiden. Elizabeth har to tænder, men der er en på vej i overmunden. Jeg tror bestemt, at det er tænderne, som er skyld i deres dårlige humør. Hos os tog det 3 uger med de to første tænder, før vi fik vores glade datter tilbage. Det regner jeg også med denne gang - så vi er først på den anden side af jul, før tanden måske bryder igennem................
ØVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVv lad os holde sammen!