Hpv vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

952 visninger
17 svar
0 synes godt om
19. december 2010

Malthes mor

Er der nogen herinde, som er HPV vaccineret eller overvejer at blive det? Eller overhovedet ikke mener det er nødvendigt?

Har I taget stilling?

Og hvad med jer, som har piger, skal de vacceneres?

Og til jer, som ikke lige ved hvad jeg mener, så er det vaccination mod livmoderhalskræft.

Jeg spørger, da jeg i julegave i år, har ønsket mig penge til at blive vaccineret for.

Så i det nye år, vil jg bestille en tid til at få de tre stik.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Amso

Jeg syntes det lyder som et glimrende tilbud.. Og ved ikke lige hvad det koster, men er penge til det på et tidspunkt, sådan ud over det sædvanlige, ville jer da gerne ofre penge til det til vores datter.. Og også en til mig selv.. Har som sagt ikke sat mig så meget ind i det, og skal nok læs lidt mere om det inden jeg siger inderligt ja. Men umiddelbart syntes jeg det er et godt tilbud..

Anmeld

19. december 2010

AnneBJ

For ca. to år siden (er 24 år) blev jeg tilbudt vaccinen af mine forældre. Jeg forhørte mig hos lægen om det kunne betale sig, og det mente hun bestemt. Man siger at indtil 26 år, og hvis under 6 forskellige seksuelle partnere, så kan det "betale" sig.

Så jeg er stukket de 3 gange. Havde mine forældre ikke betalt for mig, havde jeg ikke fået den. Hvis jeg får døtre, og det er en del af vaccinationstilbuddet, skal de helt sikkert have den. Hvis ikke det er en del af børnevaccineprogrammet håber jeg har råd at give dem det alligevel.

Anmeld

19. december 2010

Malthes mor

AnneBJ skriver:

For ca. to år siden (er 24 år) blev jeg tilbudt vaccinen af mine forældre. Jeg forhørte mig hos lægen om det kunne betale sig, og det mente hun bestemt. Man siger at indtil 26 år, og hvis under 6 forskellige seksuelle partnere, så kan det "betale" sig.

Så jeg er stukket de 3 gange. Havde mine forældre ikke betalt for mig, havde jeg ikke fået den. Hvis jeg får døtre, og det er en del af vaccinationstilbuddet, skal de helt sikkert have den. Hvis ikke det er en del af børnevaccineprogrammet håber jeg har råd at give dem det alligevel.

Jeg har lige været inde og google lidt om det. Og det bliver anbafalet kvinder mellem 30 og 45 år at få den. For vi kan også havde gavn af den. Og det bedste er at sygesikringen danmark giver 50% i tilskud. Det var jeg ikke klar over. Så lægen bliver kontaktet i morgen.

Anmeld

28. januar 2012

norenberg

Jeg vil ikke have dem og min datter på 6 år skal heller ikke når den tid kommer for i udlandet er der påvist en del dødsfald pga af den og nogle piger har fået varige skader.....de mener at den på længere sigt ikke er ordentlig testet og efter nogle år efter vaccinen vil opleve nogle bivirkninger

Anmeld

29. januar 2012

Alban

Min store datter på 12 har fået den og min datter på 8 skal også have den når hun når den alder 

Anmeld

29. januar 2012

Vores kærlighedsbarn

Malthes mor skriver:

Er der nogen herinde, som er HPV vaccineret eller overvejer at blive det? Eller overhovedet ikke mener det er nødvendigt?

Har I taget stilling?

Og til jer, som ikke lige ved hvad jeg mener, så er det vaccination mod livmoderhalskræft.

Jeg spørger, da jeg i julegave i år, har ønsket mig penge til at blive vaccineret for.

Vil aldrig vaccineres med den vaccine.

Min søster blev det, og tre år efter begyndte hun at besvime tilfældigt, og er langsomt blevet sygere og sygere. i dag tager hun op til 4 piller om dagen og har fået kronisk nældefeber, der er rigtig alvorligt og rigtigt voldsomt. 

Hun kommer aldrig til at arbejde, og lægerne øger konstant hendes medicin.

Og ja det sker nok kun ved 1 ud af 30, men min søster skete det for, har læst om mange der er sket det samme for, så jeg er glad for jeg ikke tog imod det. 

Anmeld

29. januar 2012

Vores kærlighedsbarn

norenberg skriver:

Jeg vil ikke have dem og min datter på 6 år skal heller ikke når den tid kommer for i udlandet er der påvist en del dødsfald pga af den og nogle piger har fået varige skader.....de mener at den på længere sigt ikke er ordentlig testet og efter nogle år efter vaccinen vil opleve nogle bivirkninger

voldsomme bivirkninger 

Anmeld

29. januar 2012

come2

Malthes mor skriver:

Har I taget stilling?

Jeg skal have den

http://www.cancer.dk/Nyheder/nyhedsartikler/2011kv3/gratishpvvaccinefra2012.htm

Den bliver gratid her i 2012, for alle op til 26 år

Anmeld

29. januar 2012

sofiell89

Malthes mor skriver:

Har I taget stilling?

Jeg fik den tilbage i starten af 2007 lige da den kom frem og var med fuld egen betaling. Min læge mente at fordi min søster og jeg var de første han skulle give dem, så betalte han den ene. Men det var også lige da de kom frem, der var ikke gået mange dage så fik vi dem. Og jeg er nu glad for det. Hverken min søster eller jeg har haft nogle bivirkninger, andet end den sædvanlige ømme arm efter stikkene..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.