er ved at være brugt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

978 visninger
18 svar
0 synes godt om
19. december 2010

mor-til-vanessa

de grå poser under min øjne bliver mere og mere tydelige... er SÅ træt.

vanessa sover så dårligt for tiden og det har snart stået på i 3 uger. lægger hende i seng omkring kl 19 og hun falder for det meste i søvn med det samme. fra kl 19 til jeg selv går i seng, omkring kl 22 kan jeg godt være inde ved hende 10 gange!!!! så græder hun lidt og piver, rejser eller sætter sig op i sengen. tit giver jeg hende lige et glas vand og så godnat igen. og det hjælper også.

nogle nætter er jeg også inde ved hende engang i time, og nu gider jeg snart ikke mere.

tænker der må være noget galt og overvejer at tage til lægen, med ved ikke hvad jeg skal sige. hun er jo ikke syg.

hun sover fint til middag, både hjemme og i dp. i går sov hun 4 timer til middag og idag 3 timer.

nogen gode råd...???? er selv løbet tør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Mette.

mor-til-vanessa skriver:

de grå poser under min øjne bliver mere og mere tydelige... er SÅ træt.

vanessa sover så dårligt for tiden og det har snart stået på i 3 uger. lægger hende i seng omkring kl 19 og hun falder for det meste i søvn med det samme. fra kl 19 til jeg selv går i seng, omkring kl 22 kan jeg godt være inde ved hende 10 gange!!!! så græder hun lidt og piver, rejser eller sætter sig op i sengen. tit giver jeg hende lige et glas vand og så godnat igen. og det hjælper også.

nogle nætter er jeg også inde ved hende engang i time, og nu gider jeg snart ikke mere.

tænker der må være noget galt og overvejer at tage til lægen, med ved ikke hvad jeg skal sige. hun er jo ikke syg.

hun sover fint til middag, både hjemme og i dp. i går sov hun 4 timer til middag og idag 3 timer.

nogen gode råd...???? er selv løbet tør

Åh, hvor har jeg bare ondt af dig! Jeg har lige haft samme tur med min datter, det varede 7 uger!!!

Hun faldt fint i søvn 19.30 som hun plejede og vågnede så allerede 30 minutter efter, og fortsatte sådan og mange gange hver nat. 

Jeg kan ikke give dig nogen løsning andet end et holde ud. Min datter holdt pludselig op igen fra den ene dag til den anden. Vi har været ved lægen og hos SP og hun fejler intet nogen steder, så jeg gætter på det har været noget i udviklingen som har gjort det.

Håber snart hun får lyst til at vende tilbage til den gamle rytme. Kæmpe herfra, det er bare så hårdt når det står på.

Anmeld

19. december 2010

klmf

Du har lige beskrevet Oliver..... Er også ved at være godt træt, specielt når jeg også skal passe alvorligt syge patienter i skiftende vagter

anyways, vi fik tjekket hans ører ved 1-årsundersøgelsen og der er lidt væske i dem! Vi skal tjekke det igen om 3-4 uger.

Det KAN jo være egen læge lige skulle kigge på dem? Oliver har ikke decideret haft ørepine, men han har taget sig til ørerne. Jeg troede egentlig bare det var en vane med at tage hænderne op til hovedet - man ser jo hvad man vil se

Så det ville jeg bestemt prøve!

Held og lykke med det 

Anmeld

19. december 2010

Amelia<3

Sådan er det også herhjemme desværre. Det har stået på siden hun var 3 måneder og nu er hun 18 mdr.

Kan det være ørene der irritere hende? Det er ikke altid man opdager det.

Anmeld

19. december 2010

mor-til-vanessa

Mette. skriver:

Åh, hvor har jeg bare ondt af dig! Jeg har lige haft samme tur med min datter, det varede 7 uger!!!

Hun faldt fint i søvn 19.30 som hun plejede og vågnede så allerede 30 minutter efter, og fortsatte sådan og mange gange hver nat. 

Jeg kan ikke give dig nogen løsning andet end et holde ud. Min datter holdt pludselig op igen fra den ene dag til den anden. Vi har været ved lægen og hos SP og hun fejler intet nogen steder, så jeg gætter på det har været noget i udviklingen som har gjort det.

Håber snart hun får lyst til at vende tilbage til den gamle rytme. Kæmpe herfra, det er bare så hårdt når det står på.

ja det er også sådan nessa gør.

ihh øv altså, jeg håber ikke jeg har 4 uger tilbage.

måske man skulle gøre brug af en børnefri nat i julen og få sovet ud

Anmeld

19. december 2010

mor-til-vanessa

lotchen skriver:

Du har lige beskrevet Oliver..... Er også ved at være godt træt, specielt når jeg også skal passe alvorligt syge patienter i skiftende vagter

anyways, vi fik tjekket hans ører ved 1-årsundersøgelsen og der er lidt væske i dem! Vi skal tjekke det igen om 3-4 uger.

Det KAN jo være egen læge lige skulle kigge på dem? Oliver har ikke decideret haft ørepine, men han har taget sig til ørerne. Jeg troede egentlig bare det var en vane med at tage hænderne op til hovedet - man ser jo hvad man vil se

Så det ville jeg bestemt prøve!

Held og lykke med det 

har tit fået tjekket hendes ører fordi hun har haft møb og røde øre tit. hun er også lidt snottet lige pt, men det er hun tit, det er næsten kronisk.

hmm det kunne godt være jeg skulle ringe til lægen i morgen.

havde oliver feber???

Anmeld

19. december 2010

mor-til-vanessa

Amelia<3 skriver:

Sådan er det også herhjemme desværre. Det har stået på siden hun var 3 måneder og nu er hun 18 mdr.

Kan det være ørene der irritere hende? Det er ikke altid man opdager det.

øvøv det var lang tid.

hmm hun har haft meget med ørene, men da jeg var til ørelægen sagde hun at trykket var fint. men det er jo også lidt tid siden.

Anmeld

19. december 2010

Mette.

mor-til-vanessa skriver:

ja det er også sådan nessa gør.

ihh øv altså, jeg håber ikke jeg har 4 uger tilbage.

måske man skulle gøre brug af en børnefri nat i julen og få sovet ud

Ja, det ville sikkert være rart for jer begge, så du kan få lidt overskud igen. det tager hvertfald hårdt på kræfterne.

Måske du også lige skulle stikke hovedet forbi lægen, bare for at udelukke ørene osv ikke fejler noget. Jeg synes hvertfald det var rart at vide det ikke er fordi de har ondt de opføre sig mindre pænt..

Anmeld

19. december 2010

LilyMarleen

Har hverken råd eller erfarring på området endnu. Men vil lige skrive :

Hold kæft hvor er din datter smuk!!!

Anmeld

19. december 2010

klmf

mor-til-vanessa skriver:

har tit fået tjekket hendes ører fordi hun har haft møb og røde øre tit. hun er også lidt snottet lige pt, men det er hun tit, det er næsten kronisk.

hmm det kunne godt være jeg skulle ringe til lægen i morgen.

havde oliver feber???

Nej, Oliver har faktisk meget sjældent feber, har kun oplevet det 3 gange...

Hvis hun ofte er forkølet, kan det jo også skyldes allergi... Mon ikke det også kan give dårlig nattesøvn, hvis hun hele tiden er stoppet til?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.