Hatten af..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2010

dorthemus

W010910 skriver:

Ja, dét siger du ikke  Jeg var i chok over der var SÅ mange mennesker! Puha ..

Og så det der Salsa-Undervisnings-Helvede af blegfede danskere der dundrede én i møde så snart man var inden for dørene

Min puls var oppe på 150 mens jeg baksede den tonstunge og uhåndterbare barnevogn væk væk vææææk fra krigszonen, mens Runa hylede højere og højere

Det var faneme lige til at få tinnitus af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

mor-til-vanessa

W010910 skriver:

Ja, det kan jeg godt forstå, men ja der må være mange dejlige ting ved at have dem alene. Man får jo et helt andet forhold til sit barn når man er alene med det (kan jeg da forestille mig)

ja det gør man helt klart.

jeg er bare glad for jeg har en masse støtte fra min mor, når jeg har brug for det. eller ville jeg ikke vide hvad jeg skulle gøre

Anmeld

19. december 2010

TineA

dorthemus skriver:

Og så det der Salsa-Undervisnings-Helvede af blegfede danskere der dundrede én i møde så snart man var inden for dørene

Min puls var oppe på 150 mens jeg baksede den tonstunge og uhåndterbare barnevogn væk væk vææææk fra krigszonen, mens Runa hylede højere og højere

Det var faneme lige til at få tinnitus af

Haha, arhmen, den var heelt gal med de zumba-damer. Jeg fik da heldigvis snoet mig væk fra dem! Men shiiiit en tur! Men dejligt at vide, at jeg ikke var den eneste der stod derude med en sur bebs i dag :p

Anmeld

19. december 2010

TineA

mor-til-vanessa skriver:

ja det gør man helt klart.

jeg er bare glad for jeg har en masse støtte fra min mor, når jeg har brug for det. eller ville jeg ikke vide hvad jeg skulle gøre

Ja, det kan jeg sgu godt forstå  Det er guld værd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.