Hatten af..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. december 2010

TineA

For enlige mødre / fædre!!

For hold da helt op hvor man bare SKAL sætte stor pris på sin bedre halvdel når der kommer baby til verden! En tur i Fields er jo ikke bare en tur i Fields med en lille rødhåret bavian på armen!  

For at gøre en lang historie kort - William var MEGET sur/træt/sulten - jeg fik lavet flasken for varm, så for kold og jeg var liiiige ved at koge over. Men heldigvis havde jeg min bedre halvdel med. Havde aldrig klaret sådan en tur alene .. Puha! Så hatten af for Jer enlige - I må være SÅ hardcore  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Pige2009

W010910 skriver:

For hold da helt op hvor man bare SKAL sætte stor pris på sin bedre halvdel når der kommer baby til verden! En tur i Fields er jo ikke bare en tur i Fields med en lille rødhåret bavian på armen!  

For at gøre en lang historie kort - William var MEGET sur/træt/sulten - jeg fik lavet flasken for varm, så for kold og jeg var liiiige ved at koge over. Men heldigvis havde jeg min bedre halvdel med. Havde aldrig klaret sådan en tur alene .. Puha! Så hatten af for Jer enlige - I må være SÅ hardcore  

Tak Der er også mange gode udfordringer undervejs

Anmeld

19. december 2010

eElak

W010910 skriver:

Taaaark 

Det er helt klart noget som kræver tilvænning.... og som Baggøe siger, med udfordringer undervejs... 

Anmeld

19. december 2010

Aves..

Jeg synes det er nemmere at være alene end med en mand... så da jeg blev alene med en på under et år, en på fire og en på ti år, da blev mit liv meget nemmere...det er nok bare et spørgsmål om tilvænning...

Anmeld

19. december 2010

*Sofie*

Hehe, det er nu ikk så svært, når man ikk har været vant til andet
Er kun glad for at det kun er mig der fx opdrager herhjemme. 
Men tak

Anmeld

19. december 2010

TineA

Ja, jeg kunne forestille mig at der er en del udfordringer Men I er virkelig seje, I er !

Anmeld

19. december 2010

dorthemus

W010910 skriver:

Tak for cadot´et

Ja jeg var også en tur i Fields med Runamusen i dag...værste idé EVER

Anmeld

19. december 2010

TineA

dorthemus skriver:

Tak for cadot´et

Ja jeg var også en tur i Fields med Runamusen i dag...værste idé EVER

Ja, dét siger du ikke  Jeg var i chok over der var SÅ mange mennesker! Puha ..

Anmeld

19. december 2010

mor-til-vanessa

ja det ville være dejligt med en mand der kunne hjælpe.

men der er også gode ting ved at være alene

Anmeld

19. december 2010

TineA

mor-til-vanessa skriver:

ja det ville være dejligt med en mand der kunne hjælpe.

men der er også gode ting ved at være alene

Ja, det kan jeg godt forstå, men ja der må være mange dejlige ting ved at have dem alene. Man får jo et helt andet forhold til sit barn når man er alene med det (kan jeg da forestille mig)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.