Emilie2010 skriver:
forige brev:
min datter har stadig luft i maven, og det har stået på i snart 14 dage. Hun Prutter, Presser, og bliver helt rød i hovedet! og til tider græder hun når hun prutter. Det PINER mig at se.... Hun har 1 stor afføring hver dag, og ikke små klatter, kun denne ene afføring om dagen, og sådan har dette været den sidste uges tid.
HUN ER 5 UGER gammel ! BLIVER AMMET og er lige startet med Allomin ZYRNET 3 gange daglig af 40 ml pr gang, supleret med 40 ml udmalket modermælk (natten)
jeg har masseret mave, cyklet med ben Osv osv ... Intet hjælper mig
Hjælp...
FORSÆTTELSE: HVOR LÆNGE HAR DE LUFT I MAVEN, DETTE HAR SOM SKREVET STÅET PÅ 14 DAGE SNART, OG HUN ER SÅÅÅÅ FORPINT
Hej 
Jeg ved ikke om jeg kan hjælpe dig,MEN jeg har prøvet det samme og ville lige komme med mit bidrag.
Punkt 1) så kan det du drikker/spiser altså give hende rigtig ondt i maven. mange siger at det er en skrøne man ikke må spise og drikke hvad som helst,men det er det ikke.
Min dreng kunne feks ikke tåle jeg drak juice og min anden dreng kunne ikke tåle jeg drak sodavand og de fleste babyer kan ikke tåle man spiser feks stærk mad.
Chokolade og vindruer kan også gøre det.
Jeg siger ikke det er for alle,men for nogen. så du kan prøve dig frem.
Punkt 2) så kan man købe nogle dråber der hedder Mylicon dråber, de er lavet til bla. kolik børn og hjælper lige præcis mod luft i maven.
Punkt 3) så kan hun godt være forstoppet selvom hun kommer af med 1 gang afføring pr dag. Du kan give hende laktulose fast feks 4 gange pr døgn og se så om ikke det hjælper 
held og lykke
Hilsen Mulle