forsættelse på. Det piner mig at se hende...hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

975 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. december 2010

Mor1012

forige brev:

min datter har stadig luft i maven, og det har stået på i snart 14 dage. Hun Prutter, Presser, og bliver helt rød i hovedet! og til tider græder hun når hun prutter. Det PINER mig at se.... Hun har 1 stor afføring hver dag, og ikke små klatter, kun denne ene afføring om dagen, og sådan har dette været den sidste uges tid.

HUN ER 5 UGER gammel ! BLIVER AMMET og er lige startet med Allomin ZYRNET 3 gange daglig af 40 ml pr gang, supleret med 40 ml udmalket modermælk (natten)

jeg har masseret mave, cyklet med ben Osv osv ... Intet hjælper mig

Hjælp...

FORSÆTTELSE: HVOR LÆNGE HAR DE LUFT I MAVEN, DETTE HAR SOM SKREVET STÅET PÅ 14 DAGE SNART, OG HUN ER SÅÅÅÅ FORPINT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

jannebjerre

Jeg ville gå på apoteket og købe noget laktoluse og give hende det

Stakkels lille pige...

Anmeld

19. december 2010

2721

Emilie2010 skriver:

forige brev:

min datter har stadig luft i maven, og det har stået på i snart 14 dage. Hun Prutter, Presser, og bliver helt rød i hovedet! og til tider græder hun når hun prutter. Det PINER mig at se.... Hun har 1 stor afføring hver dag, og ikke små klatter, kun denne ene afføring om dagen, og sådan har dette været den sidste uges tid.

HUN ER 5 UGER gammel ! BLIVER AMMET og er lige startet med Allomin ZYRNET 3 gange daglig af 40 ml pr gang, supleret med 40 ml udmalket modermælk (natten)

jeg har masseret mave, cyklet med ben Osv osv ... Intet hjælper mig

Hjælp...

FORSÆTTELSE: HVOR LÆNGE HAR DE LUFT I MAVEN, DETTE HAR SOM SKREVET STÅET PÅ 14 DAGE SNART, OG HUN ER SÅÅÅÅ FORPINT

Ikke for at være lyseslukker, da vi jo kan have været ekstremt uheldige men vores søn havde det sådan de første 3mdr af hans liv. Vi gik til zoneterapi der afhjalp noget af det, den dag i dag massere vil selv hans fødder morgen og aften

God bedring med dit lille pus

Anmeld

19. december 2010

Mor1012

men, skal jeg give hende laktolose når hun ikke er forstoppet?? der står jo i mit indlæg, hun har 1 afføring hver dag men kan jeg give hende laktolose til at komme af med flere afføringer, så hun får det bedre i maven eller

Anmeld

19. december 2010

jannebjerre

Emilie2010 skriver:

men, skal jeg give hende laktolose når hun ikke er forstoppet?? der står jo i mit indlæg, hun har 1 afføring hver dag men kan jeg give hende laktolose til at komme af med flere afføringer, så hun får det bedre i maven eller

Ja det kan du og også til at komme af med alt det luft der tydeligvis plager hende..

Min læge sagde til mig dengang med felix at jeg skulle tage termometeres og komme olie eller vaseline på at kører rundt nede ved numsehullet, så ringmusklen slappede af, så ville luften fise ud...og rigtig nok det gjorde den..Det kunne du jo prøve hvis du havde mod på det..

Ellers er ingefær  the godt...

Anmeld

19. december 2010

Mor1012

nej du ingen lysse slukker... okay , men hjalp zoneterapi? siden han havde det i 3 mdr mens han gik til zone..

Anmeld

19. december 2010

snøvsen

Jeg ville ikke give laktulose, men tage til zoneterapi med barnet. Det har jeg gjort med begge mine børn med god effekt.

Anmeld

19. december 2010

twinboys

Zoneterapi hjalp vores drenge...cykle med ben og mavemassage... Jeg lærte at give zoneterapi under de små futter, så det gjorde jeg dagligt...

Majbritt

Anmeld

19. december 2010

Frøken Sørensen

Jjeg ville prøve zoneterapi! har hørt mange gode historien om at det har hjulpet

Jeg synes lactouse er sidste udvej og hvis du skal give det så snak først med din læge!

Anmeld

19. december 2010

Mor1012

tak for svarene. Jeg snakker med min læge tirsdag til 5 ugers undersøgelsen.. jeg vil gerne at noget hjælper hende her og nu, der kan jo være vente tid på zone... og det piner mig at se hende sådan her, hendes søvn bliver forstyrret og hun er pyldret osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.